• Ik ben weer voortdurend hetzelfde liedje aan het afspelen, opnieuw en opnieuw en opnieuw... :')
    totdat ik het voor een paar maanden weer niet meer kan horen.
    Dat heb ik vroeger ook al gedaan met hetzelfde liedje "The Cranberries - Zombie".
    Vandaag zocht ik het terug op en nu vind ik het weer geweldig voor een tijdje. :Y)

Hebben jullie daar ook last van? D:

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

jup, ik zit al drie dagen naar dit te luisteren:

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Hahaha ik moet bij dat liedje altijd denken aan zo'n oude reclame waarbij zo'n filmpje uit Idool was gebruikt, haha.

Has no one told you she's not breathing?

Door jou ben ik dat liedje ook aan het luisteren (cat)

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Die kon ik op mijn gitaar spelen, ooit. Nu ben ik alles vergeten haha.

Maar dat nummer is inderdaad heel leuk (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Pemberley schreef:
    jup, ik zit al drie dagen naar dit te luisteren:

Wow, dat liedje is mooi. Dan ga ik maar naar dit beginnen luisteren, voor ik dat ander liedje weer beu word. (krul)

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Defensive schreef:
    Door jou ben ik dat liedje ook aan het luisteren (cat)

haha :P

ZOMBIEE, EEH EEH EEEH ;D

& bij mij is het dit liedje:

Of dit:

None but ourselves can free our minds.

Ik heb dat nu met

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Oja! Dat is inderdaad een leuk liedje. En ik doe precies hetzelfde.

Gradually, then suddenly..

Als ik jou was zal ik dan maar naar repeat youtube gaan voordat je de play button verkracht :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Lovefaker schreef:
    ZOMBIEE, EEH EEH EEEH ;D

& bij mij is het dit liedje:

Hollywood Undead! Yay.

Gradually, then suddenly..

Ik heb wel eens de hele dag All Time Low - I Feel Like Dancing geluisterd. 's Avonds kon ik niet slapen...

Destroy what destroys you.

Endure schreef:
    Als ik jou was zal ik dan maar naar repeat youtube gaan voordat je de play button verkracht :Y)

Te laat (: Is er een repeat youtube?

Zo heb ik per dag een ander lievelingsnummer
    Na die dag wordt dat 'lievelingsnummer' saai en de dag erna neem ik een ander
    Enzovoorts, enzovoorts :Y)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Hehe een van de eerste nummers die mijn vriendinnen en ik op de gitaar leerde, hebben we geloof ik ook nog mee opgetreden op school. Kan hem nog steeds, echt makkelijke akkoorden zeg.

Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!