• EDIT;
    Ik weet waar het aan Ligt^^
    Je moet dus ipv 'zo'n' de ' weghalen, dan doet hij het wel :)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heb ik ook soms, ma dn bij andere dinge ^^ Irritant! Ma, bij mij komt da meestal als ik zo van deze dinges heb gezet: '

    En, als ik die dn wegdoe ga da wel, Maybe? :)


    007

    Dat is inderdaad irritant, als ik de tekst gewoon in mijn vragen schrijf geeft dat dat ook aan soms, maar als ik het in word schrijf dan kopieër en op de plaats plak waar het moet, werkt dat altijd


    Live life limitless.

    Nee, het blijft er :S
    Ik heb het 10 minuten later weer geprobeerd, en toen was het PRECIES hetzelfde !!! IK HAAT dAT [/super boos]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, het blijft er :S
    Ik heb het 10 minuten later weer geprobeerd, en toen was het PRECIES hetzelfde !!! IK HAAT dAT [/super boos]


    Er moet nog iets bij die error staan iets van wat hij niet snapt dus wat je weg moet doen, bv bij vragen kan je ' nooit gebruiken dus als ik schrijf Lisa's dan moet ik Lisas schrijven omdat het anders niet lukt maar dat staat ergens bij die tekst hoor


    Live life limitless.

    Idd ik had het net ook een paar keer erg irritant ¬¬


    ~

    Omgood, ik weet al waar eht aan ligt. Soms die ' enzo. Ik had er 'Zo'n' in, en toen ik die ' weghaalde DEED HIJ HET O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omgood, ik weet al waar eht aan ligt. Soms die ' enzo. Ik had er 'Zo'n' in, en toen ik die ' weghaalde DEED HIJ HET O.O


    Voila probleem opgelost


    Live life limitless.

    Aargh, heb ik soms ook
    maar, meestal komt dat door die ' soms mag dat dus niet
    maar ik kan m'n profielfoto ook ni veranderen, en het is jpg, en kleiner dan 1 MB
    om zot van te worden, nu zit ik hier met die debiele foto, die ik wég wil, zo irri
    Ql zit wel een beetje slecht in elkaar soms xD

    Had ik dus ook! ^^ Enn, heb ik nog steeds --'


    007

    Aargh, heb ik soms ook
    maar, meestal komt dat door die ' soms mag dat dus niet
    maar ik kan m'n profielfoto ook ni veranderen, en het is jpg, en kleiner dan 1 MB
    om zot van te worden, nu zit ik hier met die debiele foto, die ik wég wil, zo irri
    Ql zit wel een beetje slecht in elkaar soms xD

    Zet hem op Tinypic.com en upload het en sla danm op en dan proberen^^
    En nu is het opgelost, danke iedereen<3 [/vooral 4YoMissBitch^^]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Zet hem op Tinypic.com en upload het en sla danm op en dan proberen^^
    En nu is het opgelost, danke iedereen<3 [/vooral 4YoMissBitch^^]


    Grg gdn


    Live life limitless.

    (...)
    Zet hem op Tinypic.com en upload het en sla danm op en dan proberen^^
    En nu is het opgelost, danke iedereen<3 [/vooral 4YoMissBitch^^]


    Danku, kzal het direct doen sé xD

    Graag gedaan, StayxMyxBaby^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja ik weet wat dat is. Heb ik ook gehad met m'n quiz. Gewoonlijk houdt het in dat je de hoge komma weg moet halen uit je bericht. Bijv: m'n, zo'n zijn verboden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb zoiets als ik een quizl wil maken dan heb ik net de uitkomst klaarr.. klik ik op OK ofzoo en dan komt er een wit schermpje of iets mer dat er iets mis is... :S