• -

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:19 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hahaha oh god :p
    Leuk dat je er om kan lachen, haha.
    10 uur is wel... Heeeeel erg vroeg.
    (joehoe)


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Hahaha oh god :p
    Leuk dat je er om kan lachen, haha.
    10 uur is wel... Heeeeel erg vroeg.
    (joehoe)

    Achja, ouders kunnen heel raar zijn.

    Uhu, zelfs door de weeks ga ik later, wat nogal heel erg raar is.
    Als ik school heb is het 11 uur.
    Nu 10.
    What the heck.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Delirious schreef:
    Hahaha oh god :p
    Leuk dat je er om kan lachen, haha.
    10 uur is wel... Heeeeel erg vroeg.
    (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Delirious schreef:
    Hahaha oh god :p
    Leuk dat je er om kan lachen, haha.
    10 uur is wel... Heeeeel erg vroeg.
    (joehoe)


    Tinka & Ghunter.

    ik ga nu pas om rond half 10 douchen en dan ga ik rond half 11 naar me kamer tot ongeveer 12 uur achter de pc O.o en ik ben 14 ik snap dat je zeurde en ja de reden is best dom :3


    Shoganai i ne~

    Dat vind ik wel echt kut dat je vader zo reageerd :S Inderdaad, waarom zou je in de vakantie niet na twaalven naar bed mogen? Ik snap het ook niet helemaal. Naja, gelukkig ben je nu wel lekker bij je moeder :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Dat vind ik wel echt kut dat je vader zo reageerd :S Inderdaad, waarom zou je in de vakantie niet na twaalven naar bed mogen? Ik snap het ook niet helemaal. Naja, gelukkig ben je nu wel lekker bij je moeder :)

    Overbezorgheid? Ik zou het niet weten.

    En ja, hier kan ik zo laat als ik wil.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hey, dit herken ik. Omdat ik per ongeluk mijn lamp had stukgemaakt. En die vent helemaal flippen. Dus toen ging ik naar mijn ma toe. En toen hoefde ik niet meer terug te komen :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg! O.o facking 10 uur? Sory maa dat is te vroeg... vooral in de vakantie. Ik ben 14 en slaap rond 12/01 uur ofzo?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Stonem schreef:
    Hey, dit herken ik. Omdat ik per ongeluk mijn lamp had stukgemaakt. En die vent helemaal flippen. Dus toen ging ik naar mijn ma toe. En toen hoefde ik niet meer terug te komen :W

    Ah that sucks, hoelang zit je al bij je ma dan? ben je niet meer terug gegaan?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 16:44 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Delirious schreef:
    Hahaha oh god :p
    Leuk dat je er om kan lachen, haha.
    10 uur is wel... Heeeeel erg vroeg.
    (joehoe)

    sssssht ukkie :3


    They fell in love, didn't they?

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ah that sucks, hoelang zit je al bij je ma dan? ben je niet meer terug gegaan?

    Na 2 weken bood hij eindelijk zijn excuses aan :'D Toen ging ik weer terug. Maar het zulke dingen gebeuren hier wel vaker. Ik vind die vent echt eng als ie flipt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol, ik ga om 10 uur naar bed. Maar dat is omdat ik 's ochtends alweer om 6 uur wakker word altijd en anders krijg ik een enorm slaaptekort. Maar soms dan maak ik het wel eens later dan 12 uur, en zolang mijn ouders het maar niet merken vinden ze dat niet erg.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Stonem schreef:
    (...)
    Na 2 weken bood hij eindelijk zijn excuses aan :'D Toen ging ik weer terug. Maar het zulke dingen gebeuren hier wel vaker. Ik vind die vent echt eng als ie flipt.

    Mooi zo, ik hoop dat mijn vader dat ook snel doet, want anders heb ik geen vervoer om naar Harry Potter 7.2 te gaan.
    & uhu, same.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Mooi zo, ik hoop dat mijn vader dat ook snel doet, want anders heb ik geen vervoer om naar Harry Potter 7.2 te gaan.
    & uhu, same.

    Hahaha :'D Stiekem heb je je ouders toch wel nodig (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.