• Jaaaaa, ik en mijn nichtje gingen lopends naar mijn oom. mijn nichtje zei zo, 'daarachter heb je een brug eh.' ik dacht echt
    -yea, hets geen film dus er kan niks gebeuren.
    maarja, ik had t dus mooi mis haha. ik dus zo rennen naar de brug. ik ren t trappetje af, en bam. ik gly gewoon fxckinghard uit.
    woops ;$

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 0:58 ]

    auwtch! Hoop dat je geen pijn hebt!

    En nu in het Nederlands?


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    En nu in het Nederlands?
    Dit is gewoon Nederlands? Anyway, gelukkig was het bijna en dus niet helemaal! (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)Dit is gewoon Nederlands? Anyway, gelukkig was het bijna en dus niet helemaal! (:
    Lopends, gly en hets zijn geen Nederlandse woorden, maar laat ook maar :')


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Lopends, gly en hets zijn geen Nederlandse woorden, maar laat ook maar :')
    Maar je snapt wat ze ermee bedoelt toch? xd


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)Maar je snapt wat ze ermee bedoelt toch? xd
    Ja dat wel :'D En het is fijn dat ze niet viel enzo, maar ik irriteer me heftig aan zo'n dingen :'D Ik spreek en typ geen perfect nederlands ofzo en een spellingfout kan wel maar dat leest gewoon irritant xd


    Rainbows on my staircase ~

    EMIN3M schreef:
    (...)Ja dat wel :'D En het is fijn dat ze niet viel enzo, maar ik irriteer me heftig aan zo'n dingen :'D Ik spreek en typ geen perfect nederlands ofzo en een spellingfout kan wel maar dat leest gewoon irritant xd
    Achja, niemand is perfect en iedereen heeft zijn eigen manier van schrijven en doen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...) Achja, niemand is perfect en iedereen heeft zijn eigen manier van schrijven en doen. (:
    Dat klopt ^^


    Rainbows on my staircase ~

    Da's heel slim ;'s


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor