Oke. Picture this;
Het is zo'n half 5, je hebt net gesport en hebt nog steeds pijn in je benen van je te pletter rennen op die stomme loopband. Na een paar baantjes te hebben getrokken in het zwembad dat bij je super-deluxe sportschool hoort, besluit je dat het tijd is voor een douche.
Nu, je bent niet bepaald preuts en vind het ook geen probleem als men er naakt rondloopt, jij zelf loopt na de douche dan ook zelf, enkel gewikkeld in een handdoekje de douche uit. Alles gaat goed. Je glimlacht naar een paar leeftijdsgenoten die zich net zo oncomfortabel voelen in de situatie van halfnaakt zijn in een gedeelte badkamer.
Je komt aan bij je kluisje en maakt die open. Dan, je kijkt naast je en BAM. Menselijke dinosaurus staat zich naast je, voorover gebogen zodat je álles kan zien, af te drogen. Je houdt een gil in en rent een kleedhokje in terwijl je, je vertrouwen in het menselijke ras betwijfeld en het vreselijke beeld dat zich op je netvlies heeft geplaatst probeert vergeten.
DUS. Wie kan zich vinden in mijn prachtige, waargebeurde verhaal? Iedere keer als ik ga sporten kom ik zoiets tegen en ik word er iedere keer misselijk van!
[ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 0:11 ]
You move me ......... Kurt