• Wie heeft er een abbo op? [:

    Ik wil er namelijk wel een abbo op nemen, ikzelf vind het wel een leuk tijdschrift. Haha en de beauty gifts zijn wel awesome. Had hem laatst in de winkel gekocht kreeg een oogpotlood emt 2 kleuren, lipgloss en een of ander tasje. Dat oogpotlood en die lipgloss zijn echt goed terwijl ik juist dacht dat het prut kwaliteit zou zijn, mooi niet dus ;]

    Naja, wie heeft/wilt er dus nog meer een abbo? 8D Of hebben jullie al een abbo op ander tijdschrift?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zit al bij de Hitkrant :Y)


    Let it come and let it be

    Ik heb nu nergens een abbo op, Hitkrant werd me te kinderachtig :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik heb nu nergens een abbo op, Hitkrant werd me te kinderachtig :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nergens.
    Ik ben enkele jaren geleden ook al gestopt met Joepie omdat het te fashion werd. Lady Gaga, Bieber, blablabla. Zonde van mijn geld.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb al een abo op de hitkrant (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nergens op. Ik had tot mijn 13e een abonnement op de Hitkrant, maar daarna vond ik het niet leuk meer.

    Ik koop nu gewoon af en toe de Cosmogirl (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb Hitkrant op dit moment, maar ik denk dat ik daar mee stop.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb op niks een abo lol.
    Eerst altijd op de Within Temptation & Iron Maiden fanclub maar die zijn nu verlopen...


    Caution first, always.

    Geen (';
    Ik had wel een abo op de Tina, maar dat waren alleen maar strips, terwijl ik liever over mode lees.
    Af en toe koop ik samen met mijn zus de Fancy, Hitkrant, CosmoGirl enzo ;3


    Me so good.

    Genius schreef:
    Ik heb nu nergens een abbo op, Hitkrant werd me te kinderachtig :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen abo, wél koop ik vaak de Cosmo Girl, ELLEgirl en de Fancy. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Genius schreef:
    Ik heb nu nergens een abbo op, Hitkrant werd me te kinderachtig :'D


    I´m nothing special.