• Ruben Nicolai lost een paar Belgische problemen op.
    Dit is NIET racistisch en/of discriminerend bedoeld!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Haha, daar heb ik me bij kapotgelachen

Travel far enough, you'll meet yourself

Fides schreef:

Ja ik ook, ik heb er een dvd van en die blijft grappig.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik zit hier mijn lach in te houden anders gaan mijn ouders me heel raar aan kijken

"Ignite, my love. Ignite."

Die is geniaal _O_

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

ik ben zelf Belg maar vind dit wel amusant. :'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Fides schreef:

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Oh dat was lang geleden, geweldig.

Your make-up is terrible

Dat was echt een geniale Samsonstem, haha. Ik vind trouwens dat je altijd wel eens moet kunnen lachen met jezelf en je land.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Monkeyslut schreef:
    Dat was echt een geniale Samsonstem, haha. Ik vind trouwens dat je altijd wel eens moet kunnen lachen met jezelf en je land.

Klopt vind ik ook! Maar Ruben is zelf ook geboren in België maar hij is zelf wel Nederlander.

Orchideous schreef:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Orchideous schreef:

Juist hetzelfde hier, ook een Belg, dit is in twee -nou ja drie- woorden ; hilarisch en geniaal ^^

Live life limitless.

Ik vind het best idioot ;X

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

-out-

Ik vraag mij af wat de vent zit te lullen. Ik vind het eigenlijk ook niet grappig, ver van eigenlijk :-)

Fides schreef:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!