• Wanneer Enya, Aurora, Lucy, Aria en Kenya een meet en greet winnen met hun meest favoriete Britse boyband One Direction, lijken hun allergrootste dromen uit te komen. Dit is hetgeen waar ze jaren naar hebben verlangd en ze kunnen niet wachten tot het moment dat ze Harry’s goddelijke krullen kunnen zien, de humor van Louis in levende lijve kunnen horen, Zayn’s heerlijke zwoele blik kunnen bewonderen, Nialls Ierse accent mogen aanhoren en bovenal het bekwame en absoluut perfecte gezang van Liam.

    De zweetparels staan op hun voorhoofden geschreven, hun haren zitten warrig van het wilde dansen op de maat van de muziek en hun keel is schor van het schreeuwen, het kan het vijftal meiden niets schelen: ze staan voor de deur van de kamer waar One Direction op hen wacht. Als ze eenmaal wat hebben gepraat en de sfeer erin lijkt te komen kan het niet beter. De avond lijkt meer dan perfect te zijn en ook de jongens lijkt het te bevallen, totdat er een vaag flesje de kamer ingegooid wordt, breekt en er een groen gas ontsnapt. Alles wordt zwart voor ieders ogen.
    Allemaal worden ze wakker: op tropische eilanden, sprookjesbossen én winterparadijzen. Ze hebben geen flauw idee waar ze zijn.

    Vijf eilanden, vijf koppels en één uitweg, zullen de vijf meiden en One Direction het overleven? Zal er liefde opbloeien of juist haat? Alles wordt gefilmd en géén seconde verliezen de camera’s hen uit het oog. De kijkcijfers schieten omhoog, maar dat is iets dat alleen de mensen thuis én de filmproducers weten.
    Een droom van de meiden die een heel andere wending lijkt te krijgen: Power is Poison.



    Trailer, door Everdeen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:42 ]


    JDN.



    Het proloog staat vanaf nu online, de foto is aanklikbaar. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:



    Het proloog staat vanaf nu online, de foto is aanklikbaar. (:

    Jeaaj :D
    En de trailer is awesome.


    JDN.

    Thihihi (cool)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Lol zo origineel vind ik het niet, sinds One Direction iets is wat al bestaad.

    Anyways, je trailer is wel leuk.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Niet echt orgineel mijn vriendin had ook zo een story alleen dan met 1 meisje en Justin Bieber. Maar ze heeft het op inactief gezet.. Dus, ik vind hem niet echt zo orgineel, het idee dan niet dat met 1D

    ZemoxKiolo schreef:
    Lol zo origineel vind ik het niet, sinds One Direction iets is wat al bestaad.

    Anyways, je trailer is wel leuk.

    Het ging toch om het idee en niet om One Direction zelf :')

    Mile schreef:
    Niet echt orgineel mijn vriendin had ook zo een story alleen dan met 1 meisje en Justin Bieber. Maar ze heeft het op inactief gezet.. Dus, ik vind hem niet echt zo orgineel, het idee dan niet dat met 1D

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n zelfde idee had en de personage dan terecht kwam op een eiland? ;o

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 21:00 ]


    JDN.

    ZemoxKiolo schreef:
    Lol zo origineel vind ik het niet, sinds One Direction iets is wat al bestaad.

    Anyways, je trailer is wel leuk.


    Bedankt, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.