• Om even actief op het forum te blijven hehe
    Ik heb een tweet geplaatst op twitter en twee dagen later keek ik bij mijn 'Your tweets, retweeted'. Wat bleek? Die tweet was geretweeted. Maar hoe kan ik nou zien door wie hij retweeted is?


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    Door erop te klikken toch? (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Op die tweet klikken dan verschijnt er rechts zo'n wit ding en daar staat dan wie hem geretweet heeft.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Volgensmij kan je dat alleen zien als je de persoon die jou geretweet heeft volgt?
    *isgeentwitterexpert*


    ars moriendi

    Door erop te klikken, dan zie je wie hem heeft geretweet. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik krijg altijd een mailtje, (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Carcass schreef:
    Door erop te klikken, dan zie je wie hem heeft geretweet. (:

    Wil niet (krul)


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    Als je oude twitter gebruikt zie je het onder de tweet zelf, nieuwe twitter weet ik niet,...

    Tortuga schreef:
    Volgensmij kan je dat alleen zien als je de persoon die jou geretweet heeft volgt?
    *isgeentwitterexpert*


    ook al je diegene niet volgt (:
    Aangezien ik een tweet had en die is geretweet door JustinsOldHair terwijl ik die niet volg en nooit ga volgen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you