Ik ben niet echt een fan van Harry Potter, maar - you can laugh - mijn moeder had niemand om mee te nemen naar de film dus ben ik met haar meegegaan, part 2. En ik was gewoon echt blown away. Heel de film heb ik met de menukaart van de bioscoop zitten wapperen en me erachter verscholen, een keer heb ik er gewoon op zitten bijten tot ik doorhad dat andere mensen hem ook nog moesten gebruiken. Hij was echt zó spannend, niet normaal. En ik ken niet eens de serie. Natuurlijk ken ik Harry Potter, Ron Weasly, Hermoine Granger, Draco Malfoy, Voldemort, de naam Hogwarts en iets met een geheime kamer, steen der wijzen, iets met een gigantische slang en reuze spinnen. Toen ik jonger was liet mijn zus die slang zien en toen was ik gillend onder mijn bed gaan liggen. HAHAH, ik ben echt een kneus. Had ik nachtmerries. ;x Maargoed, ik klikte eerst op een link en toen zag ik de premiére in Engeland (ik neem aan dat het daar was) en zag ik Tom Felton en Daniel Radcliffe - en die hadden het over een kus tussen Harry en Hermoine. Maar, ligt het nu aan mij of heb ik die niet gezien in part 2? Kwam hij er dan niet in voor of was hij in part 1 - die ik niet gezien heb. Ik ga me echt meer verdiepen in HP -? Want ik vond het al vaag. Maar serieus, de film was echt geweldig. Ik moest echt lachen om het stuk "Are you allright?" "Yeah." "Oh, me too." van Fred en George. Maargoed, kwam de kus voor in part 2?
edit: Sorry dat ik dezelfde naam voor het topic heb gekozen als iemand anders.
[ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:29 ]
o