• Mwhuhahahaa (6)


    Weeral een idee voor een nieuwe serie :P
    Waarover is again geheim. En de rollen ook nog :P

    Verassing 1=Bellissima
    Verassing 2= iPod
    Verassing 3=PersianRose
    Verassing 4=KimFootball
    Verassing 5=
    Verassing 6=sayXkiss
    Verassing 7= SWEETxQUEEN
    Verassing 8= BILLPIRAAT
    Verassing 9=
    Verassing10=BERTxERNIEx3
    Verassing11= TOMSDICK
    Verassing12= LOLLIPOPx



    Rol:
    Naam:
    Leeftyd:
    Bynaam:
    Karakter:
    Hobby's:
    Haat:
    Houdt Van:
    Plaatje:
    Tekst(GaIkNietVerzinnen!)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    you know what I get =D


    Lalalalalalalala.

    Naam; Paris
    Leeftijd; 18
    Bijnaam; Paris Hilton
    Karakter; Bitchy,lief&betrouwbaar
    Hobby's; Shoppen&zingen
    Haat; Nerds&chocolade
    Houdt van; Make-up&kleding
    Plaatje; KOMT
    Tekst;

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    IKKE WIL BILL KRIJGEN! I Want him info komt ^^

    IK KREEG DIE 'ENE' ROL,YOU KNOW x]


    Lalalalalalalala.

    IKKE WIL BILL KRIJGEN! I Want him info komt ^^

    Sorry, Bill is al bezet door Parisjuu :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    IK KREEG DIE 'ENE' ROL,YOU KNOW x]

    Ik weet niks hoa ;)
    xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Charissa

    Leeftyd: 17

    Bynaam: Till of BUNNY

    Karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief

    Hobby's: zingen en dansen

    Haat: Spinnen en Nerds.

    Houdt Van: Uitgaan, zingen, dansen, muffins en BUNNYS

    Plaatje: http://img.osobnosti.cz/foto/kiki-kannibal/N188805-581e2.jpg

    Tekst(GaIkNietVerzinnen!) Hoi hoi, Charissa is er. Ik ben 17 bijna 18. Ik zing en dans, ik hou vn mijn vrienden en ga veel uit. Bunnys zijn de liefste diertjjs op de wereld en ik ben mezelf dus ga niet zeveren.x33

    Toedels.<3


    rol 11


    *He's the one.

    FOCK >,< Maar ikke Bill willen :( Maar mag ikke dan eerst Bill&Daarna Tom of gewoon Tom(A)*Smeekt*

    Naam: Annelies

    Leeftyd: 16

    Bynaam: AnneliesPOEPKE

    Karakter: Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar.

    Hobby's: Hiphop

    Haat: Spinnen, insecten en irritante of arrogante mensen

    Houdt Van: Vrienden, muziek, Hello Kitty, snoep, chocolade, CupCake's en CreamCup's

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Tekst(GaIkNietVerzinnen!)

    Haaii peopz <3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al door mocht hebben Annelies en ik leef zo een beetje al 16 jaar op deze coole planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan shoppe, shoppen, shoppen, weggaan met vrienden, shoppen en nog eens shoppen. Eayh i know, i'm en shop-a-holic maar so what? Iedereen heeft zowel z'n eigen verslavingen. Bijvoorbeeld, bij de ene is dat dansen en bij de andere chocolade, wél bij mij is dat dus Shoppen. Daardoor vind je mij ook erg veel in de shoppingcenters ^^ Maar, okay, voor de rest houd ik nog van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade en all that stuff. Maar, ik moet maar eens gaan lieverds want ik moet gaan eten!

    Kissez <3

    Naam: Kim
    Verassing??: de verassing die met Gustav krijgt xD
    Leeftyd: KIES JIJ MAAR
    Bynaam: Banaan
    Karakter: Vrelegen,Stil,Zorgzaam
    Hobby's: Dansen,Lezen
    Haat: Horror
    Houdt Van: Dansen,lezen,kletsen
    Plaatje: http://img2.timeinc.net/people/i/2007/startracks/070212/paris_hilton.jpg
    Tekst(GaIkNietVerzinnen!) Hoii,ik ben dus Kim en hoe oud ik ben gaat je toch helemaal niet aan dus daarom zeg ik het ook niet. Ik lijk op een huppelkut en ben het ook maar ik ben tenmisnte wel aardig en niet zo'n bitch. Ik ben erg rijk en heb 1 hondje genaamd Tinky en het is een Chihuahua. Ik ben erg slank en lang en heb lichtblond haar. Ik doe veel verzorging ana mijn uiterlijk en sta lang voor de spiegel maar dan heb ik tenmisnte wel een goed resultaat. Mara ehhm ik ga nu dus DOEI!!

    Ikke Rose nu gaan pb'en en haar chanteren ^^

    Naam:
    Yentl
    Leeftyd:
    17
    Bynaam:
    Cookiemonster
    Karakter:
    Lief, behulpzaam, eigenwijs
    Hobby's:
    zingen/shoppen
    Haat:
    Fakers/Huppels
    Houdt Van:
    Koekjes! Muziek
    Plaatje:
    http://i67.photobucket.com/albums/h287/ixheartxthexduke/kiki_kannibal--large-msg-1206752997.jpg
    Tekst(GaIkNietVerzinnen!)

    Heey mensen!
    Mijn naam is Yentl en ik ben 17 jaar!
    mijn hobbies zijn zingen en shoppen!
    Positieve eigenschappen van mij is dat ik behulpzaam en te vertrouwen ben.. ook ben ik erg perfectionistisch! sommige mensen vinden dat een pluspunt maar ik dus echt een minpunt!!
    ik ben verslaafd aan koekjes vooral met chocola erop!
    Ik ben het type meisje dat staat voor wat ze wil dus Remember; Yentl doet wat Yentl wil en wanneer ze het wil!!

    CIAO!!

    Ikke Rose nu gaan pb'en en haar chanteren ^^



    MAAR IK KRIJG BILL (puh)


    Lalalalalalalala.

    Naam: Naomi

    Leeftyd: 12-13, mag aangepast worden

    Bynaam: Nao

    Karakter: Verlegen, lief, grappig, sarcastisch, melig, gevoelig, luidruchtig, jongensgek, prettig gestoord, ...

    Hobby's: Tekenen, dingen op papier krijgen, muziek luisteren en streetdance.

    Haat: Stomme mensen zonder respect, mensen die rap uitvliegen, mensen die andere uitmaken, ...

    Houdt Van: Chocolade, meligheid, humor, jongens, streetdance, gek doen, shoppen, muziek, ...

    Plaatje: http://tn3-2.deviantart.com/fs28/300W/i/2008/088/9/5/Grudge_XxX_by_Pretty_As_A_Picture.jpg

    Tekst(GaIkNietVerzinnen!):
    Hii, it's Nao.
    Blijkbaar heb ik de kracht om mensen aan het lachen te maken, maar gelukkig voor jou ga ik hem nu niet gebruiken. Eigenlijk ben ik erg verlegen dus zou ik dit niet zeggen zou ik recht voor je staan, dus wees maar blij dat ik dit nu allemaal aan het lullen ben. Ik ben bijna 13, op 11 oktober gaat het allemaal gebeuren. 13 is tot nu nog toe mijn lievelingsleeftijd, dus bof ik even. Verder doe ik aan streetdance, luister ik graag naar rock (yeah stoere combinatie) en zet ik graag dingen op papier, dat kan zowel tekenen als schrijven zijn. Maar, moet gaan. Mag mijn les niet missen.
    Byee,
    xNao


    What's wrong whit loving someone?

    Naam: Emilie

    Leeftyd: 18

    Bynaam: Emi of Em

    Karakter: Lief, bitchy, ego, koppig, gezellig en spontaan

    Hobby's: Zingen, liedjes schrijven, grafitti spuiten, skaten, gitaar

    Haat: Huppels, nerds, spinnen en andere insecten

    Houdt Van: Snoepjes, Uitgaan, shoppen, haar vrienden, alcohol, dansen

    Plaatje: http://i305.photobucket.com/albums/nn221/masshysteria_x/scene%20kids%20and%20scene%20hair/l_4449373778752684f6d91efeefeae443.jpg

    Tekst(GaIkNietVerzinnen!)

    Hi Bitchas!

    Ik ben Emilie en loop hier eindelijk 18 jaartjes op deze planeet rond. Eindelijk 18! Weet je wel? Doen wat je zelf wilt? Ik woon in mijn eigen zolder-appartement. Mijn eigen coole studio die vol staat met mijn graffiti!! I love it om muren te bombarderen!! Ik haat huppels, spinnen en al die andere insecten. Voor een fuif mag je me altijd uitnodigen. Dan kom ik meestal wel heel zat thuis en met een one night stand. Ik was al begonnen met drinken op mijn 15. Maar dat boeit mij niet! Ik hou van mijn vrienden dus kom jij aan hen, dan kom ik aan jouw en dat wil je niet meemaken!

    Oeps^^ Moet gaan shoppen

    SeeYa later Bitch!

    Verassing 8


    Only losers can act the way you do