• Elke seconde die verdwijnt in het verleden neemt
    dromen mee,
    neemt de zogenaamde laatste kansen uit onze
    handen weg.
    Ik kon de tijd voelen wegsijpelen tussen mijn vingers.
    Ze door je haren strijken, hielp me niets vooruit.
    Ik wou je kennen, je huid en je wimpers, je handen
    en je ogen,
    en de structuur van je jeans. Zoals ik hem kende,
    zoals ik
    jou dacht te kennen.
    Dacht ik dat ik de werkelijkheid kon inruilen voor een
    illusie
    die niet ophield als jij opnieuw ademhaalde?
    Ik zou mijn longen laten barsten, ik zou mijn ribben
    breken en
    mijn huid afschrapen, maar jij zou er niet minder
    door lijden.
    De nacht bevindt zich nog steeds boven mijn hoofd,
    als een
    herinnering. Jij bent de sterren aan de hemel, en jij
    bent wat ik nooit vind

    Mijn moeder was een egoïstische vrouw, zelfs nu, na haar dood blijft haar egoïsme ons bij. Ze dacht niet na, ze dacht niet aan de gevolgen die haar dood konden hebben.
    Ze dacht niet aan de vier kinderen die ze moederziel alleen achterliet, niet wetend wie hun vader was.
    Mijn moeder was ziek, dat weet ik wel. De dokters zeiden het elke keer als we haar mochten opzoeken.
    Maar die feiten kunnen de haat die ik naar haar voel niet wegnemen.
    Ooit zal ik haar vergeven,
    misschien.



    Vivianne Stone, een verbitterde zestienjarige, heeft al meer meegemaakt dan wie dan ook. Als haar moeder zelfmoord pleegt staat haar wereld voor de zoveelste keer op zijn kop.
    Lees hier het verhaal van deze verbitterde maar toch gevoelige jonge dame en haar hoop om de ware liefde te vinden.

    Turning Tables -harry styles-



    -welke rollen heb ik nodig:
    -stiefmoeder (achternaam niet nodig)
    -Stiefbroer
    -stiefzusje

    eventueel nog zelfverzonnen rollen.

    -wat moet ik weten:
    -naam:
    -Leeftijd:
    -karakter:
    -uiterlijk(+foto):
    -extra:

    naam:Cynthia
    Rol: stiefzusje
    -Leeftijd: 15
    -karakter: niet op haar mondje gevallen, kan soms wat bitchy overkomen. ze is aardig tegen vrienden en familie, maar als iemand over haar roddelt kan ze heel boos worden. ze heeft af en toe last van emotionele buien. en heeft daar later dan wel spijt van
    -uiterlijk(+foto): ze heeft krullend bruin haar, bruine ogen. ze is niet tevrede over haar uitelijk ze heeft namelijk een buikje. sze heeft af en toe een puistje maar ze heeft geen acne ' http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.vrouwonline.nl/img/article/krullen-pony.jpg&imgrefurl=http://www.vrouwonline.nl/mode-beauty/kapsels-haar/kappers-advies/3317/krullen-en-een-pony&usg=__6DxBvX7j2VHYC2_RRdhNtMivhJM=&h=227&w=280&sz=17&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=8AHlkK_fZ-ncpM:&tbnh=151&tbnw=192&ei=GJcdTvbxDcqBOpi8hK4J&prev=/search%3Fq%3Dbruin%2Bkrullend%2Bhaar%26hl%3Dnl%26biw%3D1680%26bih%3D791%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=860&vpy=63&dur=1625&hovh=181&hovw=224&tx=116&ty=89&page=1&ndsp=37&ved=1t:429,r:5,s:0&biw=1680&bih=791
    -extra: kan niet leven zonder mobiel, is bang voor donkere ruimtes en liften

    P.s lijkt me een mooi verhaal.
    Kan je zeggen waarneer die begint?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 17:28 ]


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    -naam: Eliane

    -Leeftijd: 9

    -karakter: Eliane is een erg slim meisje voor haar leeftijd. Ze is vrij
    stil en staat liever niet erg in de belangstelling. Ze vind het prettiger om zich achter haar oudere zus te verschuilen. Eliane heeft een paar goede vrienden en is in de klas rustig en stil. Ze speelt graag buiten ook al het regent. Eliane is graag alleen of met haar familie maar kan er niet zo goed tegen om in grote groepen te zijn. Eliane speelt sinds kort klassiek piano en is daar best goed in. Ze is leergierig en zwijgzaam.

    -uiterlijk(+foto): Mackenzie Foy
    Foto 2

    -extra: Eliane heeft een litteken van 6cm op haar pols. Dit kreeg ze doordat ze is aangereden door een auto toen ze nog klein was. Ze fietsten over een auto-weg en werd aangereden.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 16:18 ]

    -naam:brooke newton
    -Leeftijd:16
    -karakter:ze is erg bitchy en nou niet echt bepaald de slimste.
    maar als je volgens haar 'cool' bent is ze wel aardig hoor.
    -uiterlijk(+foto):click ;D
    -extra:ze heeft altijd kauwgom in haar mond

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 16:23 ]


    El Diablo.

    -rol: de vriendin van LIAM <3
    -naam: Sarah Jones
    -Leeftijd: 16
    -karakter: Sarah is een lief en sociaal meisje ze is slim en haalt meestal 7 of 8ten. Sarah is geen sport meisje maar een muziek meisje. Ze speelt gitaar en zingt daarbij. Sarah rijd paard en heeft dan ook op stal een verzorg paard waar ze vaak naartoe gaat. Ze kleed zich erg meisjes achtig met jurkjes en rokjes. Ze draagt niet veel roze maar wel zachte kleuren en pastel kleuren.
    -uiterlijk(+foto):


    -extra: Sarah heeft geen broers of zussen. Een half jaar geleden overleed haar oudere broer bij een auto ongeluk. Sarah zat zelf ook in de auto maar niet aan de kant die geraakt werd door een andere auto. Haar broer was opslag dood. Sarah heeft aan het ongeluk alleen een trauma en een klein litteken op haar pols overgehouden.

    Rol-Beste vriendin van Viviane?
    -Naam: Samantha Ann Hale
    -Bijnaam(sorry een extraajtje die belangerijk is) : Sammi
    -Leeftijd: 17
    -Karakter: Samantha haat het als ze Samantha word genoemd inplaats van Sammi. Ze kan soms brutaal zijn, maar dat is alleen als ze zichzelf verdedigt. Ze houdt ervan om bij haar vrienden te zijn, maar ze kan zich ook erg goed vermaken als ze alleen is. Ze laat zich niet snel beïnvloeden door iemand anders en vloekt graag in een taal die niemand om haar heen verstaat namelijk Surinaams. Zo zegt ze vaak koia bummama(n*** je moeder).
    -Uiterlijk:


    -Extra:Ze is geboren in Los Angeles maar haar moeder is Engels/Amerikaans en haar vader Surinaams.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad