• Ik heb de laatste tijd echt zo'n slap, suf gevoel. Als ik bijvoorbeeld wil dansen, houdt ik het maar 10 minutjes uit als ik alles geef, gewoonlijk kan ik dat veel langer, maar na 10 minuten ben ik al helemaal buiten adem. Mijn hoofd voelt qua gewicht dan ook weel héél zwaar, en qua gedachtes is het gewoon licht en leeg. Komt er ook nog eens bij dat het ene moment ik het ijzig koud heb, doe ik een trui aan, heb ik het veel te warm. En daardoor word ik ook weer eens lekker chagerijnig. En van bijna alles met zo'n muffe geur wordt ik misselijk.

    Maar iets van hoofdpijn ofzo is ver te zoeken, mijn tempratuur is ook gewoon normaal. Heb ook niks verkeerds gegeten, heb geen kou gevat, niemand in mijn omgeving is ziek. Mmh, tuurlijk, ik heb vakantie, en er speelt vanalles op. ;-;
    Weet iemand wat dit kan zijn/wie heeft ook soms van die rare kwaaltjes hoewel je niet ziek bent?


    Let it come and let it be

    Geen idee wat het is, maar ik heb precies hetzelfde!

    Ga ermee naar de dokter, die zijn slimmer dan wij.


    Your make-up is terrible

    Dude, mischien zit je gewoon niet zo lekker in je vel? Heb ik ook wel eens. Ga veel naar buiten, frisse lucht is goed voor je (: en niet te veel piekeren.


    Kill them with kindness.

    denk eerst aan je gezondheid, slaap en eet je genoeg? genoeg fruit en dat soort dingen? zo niet dan kan je dat mischien aanpassen en anders kan je beter even naar je huisarts gaan. je kan bloed laten prikken, wie weet komt daar wel wat uit.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Stress?


    I am an idiot, I move.

    Glasnost schreef:
    Stress?


    Gradually, then suddenly..

    Glasnost schreef:
    Stress?

    Dat zou kunnen, maar stress, ik zie niet in waarom. Ik heb vakantie, ik hoef geen fuck te doen, al ben ik niet bepaald rustig.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen, maar stress, ik zie niet in waarom. Ik heb vakantie, ik hoef geen fuck te doen, al ben ik niet bepaald rustig.



    Soms tonen stress-symptomen niet totdat je ontspant. Het is heel gewoon, echt waar. Vooral aan het begin van een vakantie.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Het zou kunnen dat je ijzer in je bloed veel te laag is. Dit kan ontstaan door hele heftige ongesteldheid of veel stress thuis of met vriendinnen. Ga naar de dokter en vraag of ze bloedtest willen afnemen. Neem in ieder geval veel rust en ga zeker niet te vaak uit tot de uitslag van de bloedtest er is. Maar als ik zo lees wat je hebt denk ik persoonlijk ijzer te kort. Heb ik zelf ook.

    Ostara schreef:
    Het zou kunnen dat je ijzer in je bloed veel te laag is. Dit kan ontstaan door hele heftige ongesteldheid of veel stress thuis of met vriendinnen. Ga naar de dokter en vraag of ze bloedtest willen afnemen. Neem in ieder geval veel rust en ga zeker niet te vaak uit tot de uitslag van de bloedtest er is. Maar als ik zo lees wat je hebt denk ik persoonlijk ijzer te kort. Heb ik zelf ook.

    Waar zit dan precies ijzer in?


    Let it come and let it be

    Ik niet, alleen dat koud & warm. ^^
    & stress kun je ook onbewust hebben; of als je een tijdje geleden gestresst was. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Waar zit dan precies ijzer in?

    Bedoel je qua eten enzo?
    Dan moet je vooral appelstroop eten en spinazie.
    Maar ik zou zoieso wel even een dokter bezoeken.

    Ostara schreef:
    (...)
    Bedoel je qua eten enzo?
    Dan moet je vooral appelstroop eten en spinazie.
    Maar ik zou zoieso wel even een dokter bezoeken.

    Spinazie heb ik nog niet zo lang geleden gegeten.
    Maar ik ben niet zo dol op de dokter, ik vind het daar zo kil, en mijn dokter heeft al vaker van iets kleins, een griepje ofzo, iets véél groters gemaakt.


    Let it come and let it be