• Ik ben voor iemand een trailer aan het maken. Er komen voornamelijk twee personages in voor; Draco Malfoy en een meisje. Nu is het probleem... De stukken van Draco zijn duister en hebben meestal zweinstein als achtergrond. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is bij de korte filmfragmenten (het zijn er maar drie van min of meer drie seconden) van het meisje een andere achtergrond te zetten, dus een zweinsteinachtergrond.

    Weet iemand hoe dit moet? Ik kan ook de stukjes doorsturen als je het liever zelf even wilt veranderen. Ik zou je in ieder geval héél erg dankbaar zijn! (: (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Daar ben ik ook naar opzoek.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 13:58 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Volgens mij kun je dat doen met Sony vegas ofzo.. maar geen idee hoe je dat doet.

    Celestial schreef:
    Volgens mij kun je dat doen met Sony vegas ofzo.. maar geen idee hoe je dat doet.


    Is dat een programma dat gratis (en virusvrij) gedownload kan worden?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Is dat een programma dat gratis (en virusvrij) gedownload kan worden?

    Ja je kan geloof ik 30 dagen gratis ofzo, en dan moet je betalen.
    Weet het niet precies. Ik heb 'm een keer gedownload maar volgens mij heb ik een al een hele lange tijd geleden verwijderd.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja je kan geloof ik 30 dagen gratis ofzo, en dan moet je betalen.
    Weet het niet precies. Ik heb 'm een keer gedownload maar volgens mij heb ik een al een hele lange tijd geleden verwijderd.


    Ok, ik ga het eens bekijken.



    Heeft hier iemand al ervaring met dit programma?


    If we had not a soul, music would have created it.