• Want nu weet ik wel beter nadat ik een topic heb verpest ): Vergeef me! Ik heb maar liefst drie waarschuwingen gekregen.

    Thunderwitch schreef op 11 juli 2011 - 23:03:

    Waarschuwing.

    Verassing verassing!

    Deze waarschuwing had je vast wel zien aankomen, nadat ik, en enkele andere users je persoonlijk hebben gewaarschuwd in dit topic.
    Deze waarschuwing is voor het off-topic gaan en het meermaals negeren van de, door jezelf gegeven, meldingen.
    Bij het meermaals overtreden van deze regel volgen er ergere sancties en misschien zelfs een ban.
    Wij -de users van Quizlet- hopen dat het bij deze ene waarschuwing blijft, en dan zijn we nog steeds even goede vriendjes. ^.^

    Groetjes,
    Goedele en de andere users


    P.s: Ja, ik schrijf vanuit de users omdat jullie ook vanuit het hele modteam schrijven. Ik moest het toch een beetje realistisch laten overkomen hé?


    Atmosphere schreef op 11 juli 2011 - 22:56:

    Waarschuwing wat betreft offtopic gaan.

    Waarschuwing wat betreft offtopic gaan!

    Hallo,

    In het Ban-topic heb jij meerdere malen offtopic gereageerd. Wij hebben dit opgevat als irritant gedrag, aangezien zij de topicstarter dat ze het echt niet leuk vond. Dit staan wij op Quizlet.nl niet toe en daarom krijg je er ook een waarschuwing voor.
    Associaties met andere dingen na aanleiding van het topic van iemand anders kunnen altijd in je opkomen, maar als ze offtopic zijn, houd ze dan voor jezelf. Dit scheelt heel wat gedonder op het forum, en kunnen topics als 'Ban' gewoon openblijven.
    Bij voorbaat dank.

    MVG, de users van Quizlet.nl.


    Padawan schreef op 11 juli 2011 - 23:03:

    (geen titel)

    Hallo

    Ik wil je hier bij melden; dat het me is opgevallen dat je veel te sexy en lief bent voor deze site. Ik laat het bij een waarschuwing maar als het ergers wordt; moeten er maatregelen genomen worden.

    M.V.G.

    Mister
    onofficieel lid van de crew. - gayhand -


    Dit zijn mods in spe, hoor 8D Vanaf nu zal ik me goed gedragen! Promise *fingers crossed*
    _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHAHAHAHA. OMG.
    Nu baal ik dat ik jou geen waarschuwing gestuurd heb ):
    Maar ja, je mag het doen met deze geniale waarschuwingen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Atmosphere heeft de beste _O_


    Olive

    HAHAHA.
    Epic.
    Arme Nynk.


    Your make-up is terrible

    Die onderste *ligt dubbel van het lachen*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hahah ze zijn geweldig


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Devin schreef:
    Atmosphere heeft de beste _O_

    Vond ik ook ja haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, geweldig. _O_
    Ja, ik lees dit topic nu pas, maar ik voel me verplicht om te antwoorden.
    Joehoe, ik ben mod in spe. Daar hou ik je aan hoor. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Roodstrikje schreef:
    Die onderste *ligt dubbel van het lachen*


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    (N) Stoute meid


    Life is hard and then we die

    whahaha xD


    Alis volat propriis

    Hahahaah,
    nog een waarschuwing en er komt een ban he!
    :Y)