• Je kunt een plaatsje bij een quiz doen ,maar waarom geen filmpje bij een quiz neer zetten?Maar dan niet in de quiz zelf maar, als uitkomst.
    Het lijkt een beetje onhandig als je het in de quiz zelf doe.Bijv:
    je maakt een quiz met als uitkomst een liedje.Waar dan normaal een plaatje staat staat dan een filmpje waar je op kan klikken.
    als dit eerder is voorgesteld mag er wel een slotje op hoor :'3

    Wie is voor en wie is tegen :Y)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    je kan toch wel een gif afbeelding plaatsenO_o
    of heb ik dat verkeerd


    You can't not look cool with a crossbow.

    Met plaatjes kan je ook al genoeg zeggen, en dit is nogal een beetje overbodig vind ik. Tegen dus.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Met plaatjes kan je ook al genoeg zeggen, en dit is nogal een beetje overbodig vind ik. Tegen dus.


    Let it come and let it be

    Waarom wel tegen? Voor. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Als het de site niet trager maakt ben ik voor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Poseidon schreef:
    Met plaatjes kan je ook al genoeg zeggen, en dit is nogal een beetje overbodig vind ik. Tegen dus.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sorry, ik vind het overbodig. Het is toch niet zo moeilijk om een linkje te platsen? Als ik het goed begrepen heb.
    En de site wordt er alleen maar trager van..


    Kill them with kindness.

    Dices schreef:
    Als het de site niet trager maakt ben ik voor.


    Save me from myself.

    Dan wordt Quizlet gelijk zo druk...
    Neen,


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik maak sowieso geen quizen. Dus ik heb geen oordeel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dices schreef:
    Als het de site niet trager maakt ben ik voor.


    Numbers.