• ... dat je iets weet over iemand die je leven werkelijk kapot heeft gemaakt en je zoveel pijn had bezorgd waarvan je hebt gedacht dat het onmogelijk is om je zo te voelen. Wel dat gevoel, dat is is het geweldigste gevoel op de wereld, alleen ben ik te lief om haar ermee te chanteren, ik verlaag me niet tot haar niveau :') Iemand die zich hierin kan herkennen?


    Olive

    Soms
    Nu heb ik een geweldig gevoel omdat ik eindelijk weer eens een halfuurtje op Quizlet kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wat weet je dan van dr? *nieuwsgierigheid*


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    underwaterr schreef:
    wat weet je dan van dr? *nieuwsgierigheid*


    (wbw) Zoveel, dingen die haar zo diep gaan raken haha :'DD Ik heb ontdekt dat ze haar vriendje (mijn beste vriend) bedriegd. Ik wist dat ze niet deugde, nu alleen nog bewijs en ik heb haar.


    Olive

    O, dat gevoel wil ik ook. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh zeker! Dat gevoel is geweldig! En ik heb dat wijf gechanteerd man! Wow! Niet om me tot haar niveau te verlagen maar ze had mijn leven zuur gemaakt! En ik heb haar leven zuurder gemaakt!(6)-aa-

    Ja. Ik zou het ook niet doen. Ik zou me daardoor juist nóg beter voelen, omdat ik dan een soort van 'beter' ben n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, dat ken ik. (wbw)
    Jammer genoeg ben ik ook niet zo gemeen. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Devin schreef:
    (...)

    (wbw) Zoveel, dingen die haar zo diep gaan raken haha :'DD Ik heb ontdekt dat ze haar vriendje (mijn beste vriend) bedriegd. Ik wist dat ze niet deugde, nu alleen nog bewijs en ik heb haar.

    Ik snap dat je je niet tot haar niveau wilt verlagen, maar heeft vriendlief niet het recht om het te weten? ;á

    Disobedience schreef:
    (...)
    Ik snap dat je je niet tot haar niveau wilt verlagen, maar heeft vriendlief niet het recht om het te weten? ;á


    Vriendlief zal het zo snel mogelijk te weten komen, alleen is vriendlief op vakantie en heeft vriendlief geen gsm ):


    Olive

    Prim schreef:
    Soms
    Nu heb ik een geweldig gevoel omdat ik eindelijk weer eens een halfuurtje op Quizlet kan


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Van drie mensen zelf, maar als ik er over nadenk, ik heb nog medelijde met zo ook. Ik ben écht véel te gevoelig voor andere mensen hun welzijn.


    Let it come and let it be

    Devin schreef:
    (...)

    (wbw) Zoveel, dingen die haar zo diep gaan raken haha :'DD Ik heb ontdekt dat ze haar vriendje (mijn beste vriend) bedriegd. Ik wist dat ze niet deugde, nu alleen nog bewijs en ik heb haar.


    You're freaking awesome, lol.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 21:26 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    You're freaking awesome, lol.


    -flipt haar haar naar achter-
    Always :'D Nee, serieus, ik ga het zeggen tegen haar vriend en dan gaan we kijken wie hier de grootste bek heeft :')


    Olive

    Ik verhoog en verlaag me tot elke niveau om mijn slachtoffer zoveel mogelijk pijn te verzorgen dat ik wraak kan nemen.
    God, dit klonk slecht hihi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Devin schreef:
    (...)

    -flipt haar haar naar achter-
    Always :'D Nee, serieus, ik ga het zeggen tegen haar vriend en dan gaan we kijken wie hier de grootste bek heeft :')


    YOU GO GIRLLLLLLL!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.