Wie wilt mij deze week (morgen, woensdag of donderdag) vergezellen naar Bobbejaanland? Ik vind niemand Ja, een vriendin gaat misschien mee, maar dat is nog niet zeker
If you can dream it, you can do it.
Grappig ik ga donderdag met mijn Mama , zus en Broer naar bobbejaanland. Dus ik ben al bezet misschien zie je me wel daar
"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
Maar, als een vriendin meegaat is het toch goed?
"Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."
FireDust schreef: Maar, als een vriendin meegaat is het toch goed?
xXxICExXx schreef: (...) Maar het is niet zeker
FireDust schreef: (...) Mijn zus is vandaag naar Bobbejaanland Ik kan wel mee, maar alleen als ik een vriendin vindt
xXxICExXx schreef: (...) Ik weet nog geen eens welke dag ;p Maar ik zie mijn vriendin vanavond en dan ging ze meer weten
FireDust schreef: (...) Jah, maar ik heb alle tijd (: Maar ik ga niet alleen de trein op xp
xXxICExXx schreef: (...) Is er een trein naar Bobbejaanland? Haha, domme vraag
FireDust schreef: (...) Nee Dan moet ik gewoon met de trein en een stukje met de bus weet nie hoe ver :p
xXxICExXx schreef: (...) Ahjah, dat kan Met de trein tot in Herentals dan waarschijnlijk
[ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 16:16 ]
FireDust schreef: (...) Zou kunnen
Maar als je vriendin niet meekan, dan ga je toch een andere dag ofzo
FireDust schreef: Maar als je vriendin niet meekan, dan ga je toch een andere dag ofzo
xXxICExXx schreef: (...) Maar ik heb een gratis kaart! en die is maar tot de 16e geldig -,-
FireDust schreef: (...) Als je vriendin niet kan, mag je me eens een berichtje sturen. Dan probeer ik wel een vriendin te zoeken. c: