• ---

[ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:17 ]

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Pony & laagjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kedavra schreef:
    (...)

hmm. Dat vind ik een beetje té kort xD

Te kort? mene je dat? Ik denk juist dat wat korter je cool zou staan, veel vlotter. Ik ahd het vroeger ook altijd lang maar nu ook kort [: nee, inet gemilimeterd ofzo :'D Ik heb zoiets

Maar hmm, laat je adviseren door de kapper? neem een schuine/volle pony en high lights? High lights maken het al gauw wat leuker en speelser ;] En misschien véél laagjes? of zoek hier naar een geschikt iets;

Kapsels
    Kan je zlef invullen wat je wilt.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Genius schreef:
    Die morgen was op 12 Juli, niet op 25 Juli (joehoe)

nog eentje die het doorheeft ;D welkom

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

nog eentje die het doorheeft ;D welkom

Ik zag het ook maar had mijn ebrichtje net al afgetypt, lol, dus ik dacht, dan drop ik 'm toch maar :'] Misschien voor als ze de volgend ekeer gaat xd

[ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 19:35 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik heb highlights laten zetten een paar weken terug
    Miss iets voor jou?

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one