• Ja, ik wordt helemaal gek
    Mijn moeder ligt al sinds woensdagavond in het ziekenhuis waardoor ik heel veel in het huishouden moet doen en ze lijken dat niet eens te merken. Ook zit ik weer in zo'n periode dat mijn onzekerheid het ergst is. Ik voel me lelijk, dik , onbelangrijk
    Ook kan ik gewoon amper op Quizlet, terwijl schrijven en dichten mijn hobby's zijn en zit mijn broertje mij de hele tijd te pesten
    Ik word gewoon zo gek. Gisteravond moest ik beneden blijven bij mijn broer, heb ik dus de hele avond alleen in de woonkamer gezeten, toen voelde ik me zo stom
    Ook ben ik heel bang dat doordat mijn moeder in het ziekenhuis ligt de vakantie naar Frankrijk niet doorgaat, en ik weet dat dit egoïstisch is, maar dan zou ik echt heel boos zijn omdat Griekenland eerder dit jaar ook niet doorging en ik echt zoveel zin heb om even weg te gaan

    Ik weet dat deze problemen niks voorstellen, dat ik me aanstel en zeur, maar ik moest het gewoon even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik word

    Ik snap best dat je je zo voelt, maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. Praat anders eens met je papa? Misschien dat hij dan nog iets verzint ofzo. (:
    Veel succes en beterschap aan je mama. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit is geen gezeur hoor. Ik wens je heel veel sterkte lieve meid en jou moeder veel beterschap.
    Laat je niet gek krijgen of kapot maken door anderen, wij weten wel wat voor een goed persoon je bent -knuffelt-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wow, ik snap dat je er gek van word en je stelt je helemaal niet aan. En dat je boos word dat je vakantie niet doorgaat klinkt niet egoïstisch, als je iemand wil weten die echt egoïstisch is ben ik het! Ik weet nog de dag nadat mijn neefje gestorven was ik me alleen maar druk kon maken over mijn kinderfeest die niet doorging. Toen snapte ik nog niet dat hij echt weg was.


    <3

    Je stelt je echt niet aan hoor!
    Het is gewoon kut dat je nu zo veel in het huishouden moet doen en je broertje je steeds loopt te pesten én je dan ook nog eens zo onzeker bent!
    Kun je het niet tegen iemand vertellen die je kan helpen?
    Zodat je niet alles alleen moet doen.
    Met je vader of een ander familielid?
    & ik hoop echt dat de vakantie nog doorgaat!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 10:51 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hoezo je problemen stellen niks voor,tuurlijk stellen ze wat voor.
    Probeer eens met je vader en broer(en de rest van het gezin) te praten over hoe je je voelt. Dat je zo veel doet en er nooit wat van hoort en dat zij ook wel iets mogen doen. Doe het wel vriendelijk en rustig.
    Dat je boos bent omdat de vakantie net doorgaat is misschien een beetje egoïstisch maar wel normaal. Het is logisch dat je wilt dat zo iets doorgaat, ook omdat dat betekent dat je moeder dan weer beter is.

    Veel sterkte en beterschap aan je moeder.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DarkSavior schreef:
    Dit is geen gezeur hoor. Ik wens je heel veel sterkte lieve meid en jou moeder veel beterschap.
    Laat je niet gek krijgen of kapot maken door anderen, wij weten wel wat voor een goed persoon je bent -knuffelt-


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.