Ja, ik wordt helemaal gek
Mijn moeder ligt al sinds woensdagavond in het ziekenhuis waardoor ik heel veel in het huishouden moet doen en ze lijken dat niet eens te merken. Ook zit ik weer in zo'n periode dat mijn onzekerheid het ergst is. Ik voel me lelijk, dik , onbelangrijk
Ook kan ik gewoon amper op Quizlet, terwijl schrijven en dichten mijn hobby's zijn en zit mijn broertje mij de hele tijd te pesten
Ik word gewoon zo gek. Gisteravond moest ik beneden blijven bij mijn broer, heb ik dus de hele avond alleen in de woonkamer gezeten, toen voelde ik me zo stom
Ook ben ik heel bang dat doordat mijn moeder in het ziekenhuis ligt de vakantie naar Frankrijk niet doorgaat, en ik weet dat dit egoïstisch is, maar dan zou ik echt heel boos zijn omdat Griekenland eerder dit jaar ook niet doorging en ik echt zoveel zin heb om even weg te gaan
Ik weet dat deze problemen niks voorstellen, dat ik me aanstel en zeur, maar ik moest het gewoon even kwijt
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one