Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.
Atmosphere schreef: Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.
Atmosphere schreef: Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.
Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.
Spijtig genoeg is dit de waarheid.
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
Ik ken niemand die in een rolstoel zit en ik zie ook bijna nooit mensen in een rolstoel in mijn dorp of de plaatsen waar ik kom, dus hier kan ik niet echt over oordelen.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.