• Dat moeten we even weten, want Lotte en ik hebben samen een storie en nu hebben we beide een trailer gemaakt, maar we willen even weten welke leuker is!
    1:

    2:

    Het verhaal gaat over All Time Low en hun zusjes die er onder familliediners een spel van maken elkaar t leven zuur te maken. Maar deze keer hebben de meiden iets bedacht, dat al hun levens helemaal overhoop haalt.
    Dus aan jullie de keuze.
    De 1e is aangepast naar deze versie:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 22:42 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    In de eerste vind je de verhaal lijn niet goed, maar de tweede is dan weer langdradig, en te veel tekst.
    Moeilijk, toch maar een


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Niet slecht bedoelt, maar persoonlijk vind ik die laatsten op niks trekken. Ik zou dus voor een gaan. De spanning ontbreekt wel bij me, maar ik vind hem wel mooier. Ik ben niet zo voor dat tekst gedoe. En je komt ook echt niks te weten uit die tweeden omdat het puur dat ene concert was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Before schreef:
    In de eerste vind je de verhaal lijn niet goed, maar de tweede is dan weer langdradig, en te veel tekst.
    Moeilijk, toch maar een
    Ja heb ik ook. Ze doen me eigenlijk beiden niks.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja heb ik ook. Ze doen me eigenlijk beiden niks.


    Haha, het was ook lastig om goed materiaal te vinden dat er bij paste. T is niet mijn beste trailer en nja. haha. Het is ook vrij snel gemaakt.

    Ik kies er geen, niet lullig bedoeld ik vind ze wel mooi gemaakt opzich alleen ik zie de verhaallijn er niet in? En ze duren ook veelte lang voor mijn gevoel. :$


    <3

    DirtehWork schreef:
    (...)

    Haha, het was ook lastig om goed materiaal te vinden dat er bij paste. T is niet mijn beste trailer en nja. haha. Het is ook vrij snel gemaakt.
    Ja, maar hij duurt te lang. Ik zou al voor het refrein gestopt omdat je na het refein nog een halve minuut beelden ziet die je vooraf al zag en je niet wijzer maken. De slecht bedoelt ofzo, want hij is mooi gemaakt, maar er zit gewoon geen verhaallijn in. Ik neem je dat ook niet kwalijk, want dat is echt moeilijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja, maar hij duurt te lang. Ik zou al voor het refrein gestopt omdat je na het refein nog een halve minuut beelden ziet die je vooraf al zag en je niet wijzer maken. De slecht bedoelt ofzo, want hij is mooi gemaakt, maar er zit gewoon geen verhaallijn in. Ik neem je dat ook niet kwalijk, want dat is echt moeilijk.


    Haha, ja ik weet. Ik ga hem een beetje aanpassen 8D, maar ik had té veel goed beeldmateriaal haha.

    DirtehWork schreef:
    (...)

    Haha, ja ik weet. Ik ga hem een beetje aanpassen 8D, maar ik had té veel goed beeldmateriaal haha.
    Je moet keuzes kunnen maken met wat je wel en niet kan gebruiken. :)
    Ja kan ook altijd voor een spannender liedje gaan, zodat hij nog krachtiger over komt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Niet slecht bedoelt, maar persoonlijk vind ik die laatsten op niks trekken. Ik zou dus voor een gaan. De spanning ontbreekt wel bij me, maar ik vind hem wel mooier. Ik ben niet zo voor dat tekst gedoe. En je komt ook echt niks te weten uit die tweeden omdat het puur dat ene concert was.

    Dat concert komt nog voor in het verhaal. Of iniedergeval zo'n soort concert.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:40 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De eerste vind ik tóch wel leuker 8D


    We accept the love we think we deserve.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat concert komt nog voor in het verhaal. Of iniedergeval zo'n soort concert.
    Ja, maar het is enkel een concert; Als je die trailer ziet zou je iets hebben van het is een verhaal enkel over dat concert en niks anders. Want je ziet geen andere beelden buiten dat concert. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beide trailers zijn te langdradig, in de eerste kan ik de verhaallijn niet echt zien en de tweede heeft gewoon té veel tekst en nog langdradig. Eigenlijk vind ik geen van beide er echt bij passen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    De eerste sowieso. :-) Maar je moet wel het liedje mooi laten eindigen dan en niet zo bruut laten stoppen :3

    In tegenstelling tot de meeste anderen vind ik de tweede juist beter. Bij de eerste heb je misschien meer variatie wat betreft de plaatjes die je ziet, maar verder snap ik echt helemaal niet wat er gaat gebeuren in het verhaal, waardoor ik mijn interesse heel snel kwijt raak. Door de tekst in de tweede begrijp ik er wel iets van. En omdat er zo veel tekst is, is het ook niet zo erg dat het grootste gedeelte van de trailer uit beelden van het concert bestaat, ik vind het juist beter zo, het is een beetje alsof je een wat rustigere achtergrond hebt.
    Dus ik zal wel de enige zijn, maar ik zou de tweede kiezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De 1e is aangepast:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.