• dat je verliefd op iemand bent?

    Ik heb geen ervaring dus ik heb jullie mening nodig.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:54 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    er is hier net een topic over geweest..


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb geen idee hoe je weet dat je verlieft op iemand bent.

    Grizzly schreef:
    er is hier net een topic over geweest..

    Dat ging over houden van en dat vind ik nogal een verschil.. :')
    Ik weet het niet, dat voel je gewoon.

    Het is moeilijk. Ik ben verliefd als ik steeds naar hem wil kijken, ik krijg dan een raar gevoel zeg maar. En als hij naar mij kijkt kan ik opeens heel zenuwachtig worden. Ik wil bij hem zijn, het liefste zo dicht mogelijk.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:45 ]


    <3

    Grizzly schreef:
    er is hier net een topic over geweest..

    Dat was toch houden van,en niet verlieft?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nou, ik kan je zeggen, als het niet wederzijds is doet het pijn - al is het in mijn geval houden van. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat kan alleen jij bepalen. Als je bij hem wilt zijn en je blij voelt als je hem ziet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh, kijk naar dit filmpje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    volgens mij is het wel degelijk verliefd...
    en dat merk je echt wel... dus als je twijfelt vrees ik dat je niet verliefd bent...


    ask her if she wants to stay a while

    Atiras schreef:
    Dat kan alleen jij bepalen. Als je bij hem wilt zijn en je blij voelt als je hem ziet.

    Dat voel ik wel maar dat heb ik ook met mijn vrienden,en daar ben ik niet op.
    Maar de laatste tijd denk ik vaker aan hem(waarschijnlijk ook omdat we steeds smse) en gister waren we samen op een bbq en zaten we de halve avond samen en dat was super gezellig. Het punt is dat ik niet meer weet hoe leuk ik het vind en ik kan het er met niemand echt over hebben, althans niet voordat ik er achter ben wat ik pressies voel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat was toch houden van,en niet verlieft?


    ohwjah -faal-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PrincesSnape schreef:
    Oeh, kijk naar dit filmpje.

    In dat geval ben ik niet verlieft


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat voel ik wel maar dat heb ik ook met mijn vrienden,en daar ben ik niet op.
    Maar de laatste tijd denk ik vaker aan hem(waarschijnlijk ook omdat we steeds smse) en gister waren we samen op een bbq en zaten we de halve avond samen en dat was super gezellig. Het punt is dat ik niet meer weet hoe leuk ik het vind en ik kan het er met niemand echt over hebben, althans niet voordat ik er achter ben wat ik pressies voel.


    je kunt hem ook gewoon leuk vinden. Dan ben je nog niet verliefd en dan zal de tijd moeten leren of je verliefd word.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben nog nooit verliefd geweest dus ik kan je niet helpen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Euhm hoe weet jij when jij verliefd op iemand ben?

    Nou dan voel je vlinders in je buik, je denkt de heletijd aan hem/haar, je voelt je op je gemak bij die gene, houd ervan om met di egen te praten, en die gene is dan helemaal pefcet voor jou, en soms ontken je het zelfs, dan zit je in de ontkenningsfase...