• Ik wil binnenkort een nieuwe Justin Bieber story beginnen. Een story die je zeg maar echt aangrijpt, waar je je goed kan inleven. En echt mooi geschreven is.

    Dit is de proloog:
    Ze draaide een rondje en nog meer rondjes. Haar zweet stroomde van haar gezicht af en viel met spatten op de grond. Ze moest zich concentreren, maar dat was het laatste wat ze deed. Ze maakte fouten in haar stuk, fouten waardoor ze hard gestraft kon worden. Ik bleef naar haar kijken. Geen moment had ik mijn ogen van haar afgehouden. Ik had haar stukje al zo vaak gezien, ik herkende elke beweging die ze maakte uit mijn hoofd. Maar dat was niet de reden waarom ik bleef staren naar haar. Ik bleef staren uit bezorgdheid, ik had het gevoel dat er zometeen iets heel ergs ging gebeuren met haar. Ik had haar nog zo gezegd het niet te doen. Ik had proberen tegen te houden maar ze wilde niet meer luisteren naar mij. Bij elke danspas die ze maakte kreeg ze het steeds benauder. Telkens begon mijn hart harder te kloppen. Dit voelde niet goed. Altijd maakte haar perfecte danspassen me vrolijk. Ik kreeg altijd een geweldig gevoel toen ze onder het dansen naar me glimlachte. Nu deed ze niet meer glimlachen. Ik schrok door een hand die mijn schouder vast greep. In een beweging keek ik op zij waar ik Ryan zag staan. Hij glimlachte zwak, als troost. “Wat gebeurd er!” hoorde ik geschreeuw. Mijn hoofd draaide in een reflex haar kant op en zag haar liggen op het ijskoude podium. Op dat moment leek de wereld stil te staan.

    Hebben jullie misschien tips voor me hoe ik de proloog mooier/dramatische kan maken?

    EDIT:
    Ik heb de proloog veranderd
    Haar lichaam draaide steeds meer rondjes terwijl er zweetdruppels van haar gezicht afstroomde en hun wegvonden naar de grond. Het was belangrijk voor haar om zich te concentreren, maar dat was het laatste was ze deed. Ze maakte fouten in haar stuk waardoor ze uiteindelijk hard voor gestraft kon gaan worden. Geen moment had ik mijn ogen van haar afgehouden. Ik had deze dansvoorstelling al zo ontigelijk vaak gezien. Ik kende alle bewegingen die ze maakte uit mijn hoofd. Ik bleef alleen naar haar kijken omdat ik bezorgd was. Mijn gevoel vertelde me dat er elk moment iets vreselijks kon gaan gebeuren. Ik had haar nog het advies gegeven om niet het podium op te gaan. Ik had haar proberen tegen te houden maar ze wilde niet meer luisteren naar mij. Het deed pijn om te zien hoe ze het bij elke danspas benauwder kreeg. Telkens begon mijn hart harderen hartkloppen te maken. Het voelde niet goed. Altijd hadden haar perfecte danspassen me vrolijk gemaakt. Ik hield van het gevoel toen ze altijd naar me glimlachte onder haar bewegingen door, niemand had dat ooit opgemerkt. Maar vandaag glimlachte ze eens niet meer naar mij. Ik schrok van een hand die onverwachts mijn schouder vast greep. In een vlugge beweging keek ik opzij waar ik Scooter zag staan. Ik hoord een dof geluid waarna geschreeuw. In een soort van een reflext draaide mijn hoofd haar kant op. Mijn wereld leek stil te staan toen ik haar lichaam zag liggen op het ijskoude podium.

    + ik twijfel om het geen Bieberstory te maken, maar met onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:40 ]


    <3

    Wauw. Ik zou niet weten wat je er nog aan kan veranderen?
    Ik ga hem in ieder geval lezen. :Y)


    To infinity and beyond •

    benauder -> benauwder
    maakte haar perfecte danspassen -> maakten
    zag haar liggen op het ijskoude podium -> haar lichaam?
    in elk geval, erg mooi geschreven!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:08 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het is zeg maar moeilijk om tips te geven, maar je kan het mooier maken door bijvoorbeeld meer details te geven. Bijvoorbeeld:

    Haar lichaam draaide steeds meer rondjes terwijl de zweetdruppels van haar gezicht afstroomden en hun weg vonden naar de grond.

    Snappie frappie? :]
    En dramatischer? Ehm, je kan er op het einde nog wat zinnen bijvoegen? En dat hij een 'PETS' hoorde in plaats van dat er iets wordt geschreeuwd? I dunno, ik kan dat uitleggen met de verbetering haha :]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:10 ]


    We accept the love we think we deserve.

    + yeah, het is mooi geschreven en ik ga hem lezen. Ookal ben ik totaal géén fan van Justin Bieber. Ik doe wel alsof het een van die jongens is van 1D ofzo :9~


    We accept the love we think we deserve.

    ik vind het echt mooi geschreven, en ga hem sowieso lezen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Claw schreef:
    Het is zeg maar moeilijk om tips te geven, maar je kan het mooier maken door bijvoorbeeld meer details te geven. Bijvoorbeeld:

    Haar lichaam draaide steeds meer rondjes terwijl de zweetdruppels van haar gezicht afstroomden en hun weg vonden naar de grond.

    Snappie frappie? :]
    En dramatischer? Ehm, je kan er op het einde nog wat zinnen bijvoegen? En dat hij een 'PETS' hoorde in plaats van dat er iets wordt geschreeuwd? I dunno, ik kan dat uitleggen met de verbetering haha :]


    Dank je hier heb ik veel aan. :')


    <3

    Junglebeat schreef:
    benauder -> benauwder
    maakte haar perfecte danspassen -> maakten
    zag haar liggen op het ijskoude podium -> haar lichaam?
    in elk geval, erg mooi geschreven!


    Bedankt,


    <3

    PB als je begint? Goed geschreven, niets op aan te merken. :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    ik ben dan misschien geen fan maar dit verhaal wil ik wel graag lezen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb het veranderd.
    Haar lichaam draaide steeds meer rondjes terwijl er zweetdruppels van haar gezicht afstroomde en hun wegvonden naar de grond. Het was belangrijk voor haar om zich te concentreren, maar dat was het laatste was ze deed. Ze maakte fouten in haar stuk waardoor ze uiteindelijk hard voor gestraft kon gaan worden. Geen moment had ik mijn ogen van haar afgehouden. Ik had deze dansvoorstelling al zo ontigelijk vaak gezien. Ik kende alle bewegingen die ze maakte uit mijn hoofd. Ik bleef alleen naar haar kijken omdat ik bezorgd was. Mijn gevoel vertelde me dat er elk moment iets vreselijks kon gaan gebeuren. Ik had haar nog het advies gegeven om niet het podium op te gaan. Ik had haar proberen tegen te houden maar ze wilde niet meer luisteren naar mij. Het deed pijn om te zien hoe ze het bij elke danspas benauwder kreeg. Telkens begon mijn hart harderen hartkloppen te maken. Het voelde niet goed. Altijd hadden haar perfecte danspassen me vrolijk gemaakt. Ik hield van het gevoel toen ze altijd naar me glimlachte onder haar bewegingen door, niemand had dat ooit opgemerkt. Maar vandaag glimlachte ze eens niet meer naar mij. Ik schrok van een hand die onverwachts mijn schouder vast greep. In een vlugge beweging keek ik opzij waar ik Scooter zag staan. Ik hoord een dof geluid waarna geschreeuw. In een soort van een reflext draaide mijn hoofd haar kant op. Mijn wereld leek stil te staan toen ik haar lichaam zag liggen op het ijskoude podium.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:40 ]


    <3

    Het is mooi,
    Als ie onbekende personen word lees ik hem. Misschien kan je opgemerkt schrijven ipv opgemekrt

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Junglebeat schreef:
    benauder -> benauwder
    maakte haar perfecte danspassen -> maakten
    zag haar liggen op het ijskoude podium -> haar lichaam?
    in elk geval, erg mooi geschreven!


    Ze kan toch fouten maken ;d, goed liefje! Ik ga 'm sekers lezen! <3[/face]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:10 ]


    live like there's no tomorrow