• Ik heb een paar uur oorlog met Windows Live Movie Maker gehad en dit is het resultaat:

Als je hem niet kan zien.

Het is voor mijn nieuwe verhaal: A Long Way To Happiness (HP) wat ik binnenkort online zal zetten.
    Dus wat vinden jullie ervan? :Y) (ja, het kon mooier, maar dit is 1 van de eerste keren dat ik Windows Live Movie Maker heb gebruikt(krul)).

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:36 ]

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Leuk. (:

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Het is mooi, alleen de lettertype is heel irritant om te lezen.

We accept the love we think we deserve.

De tekst zet je er te kort op en er zitten best wel wat schrijffouten in, maar voor de rest, leuk gedaan!

"we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

Endlich schreef:
    De tekst zet je er te kort op en er zitten best wel wat schrijffouten in, maar voor de rest, leuk gedaan!

Zoals?

De tekst is indd wat moeilijk om te lezen en ik vind het jammer dat je je beelden niet hebt laten verspringen met het ritme van de muziek. :-)

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:13 ]

Capulet schreef:
    De tekst is indd wat moeilijk om te lezen en ik vind het jammer dat je je beelden niet hebt laten verspringen met het ritme van de muziek. :-)

Ik zal het lettertype wel veranderen :Y).
    En daar had ik ook een kleine voorkeur naar, maar dat moet ik nog een beetje uitvogelen hoe dat moet -.-

Medieval schreef:
    (...)

Ik zal het lettertype wel veranderen :Y).
    En daar had ik ook een kleine voorkeur naar, maar dat moet ik nog een beetje uitvogelen hoe dat moet -.-

Ik kan eigenlijk maar de helft ervan lezen, maar ik ben een blinde otter dus. :Y)
    Ja, ik weet dat het moeilijk is om met een programma te werken waar je bijna niks van afweet. ><

Medieval schreef:
    (...)

Zoals?

Om te beginnen is de titel al niet juist,
    A long way to Happy-> A long way to happiness.

This story goes... -> This story is...
    But when she arrived ...-> but when she arrives...
    ofcourse -> off course
    ... never should happened -> Never should have happened

Endlich schreef:
    (...)

ofcourse -> off course

de eerste (Long Way To Happy) heb ik van een liedje van P!nk gehaald (krul).

En de rest: Man... ik moet echt meer op mijn engels gaan blokken -.-

Maar bedankt! :Y)

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:27 ]

Medieval schreef:
    (...)

de eerste (Long Way To Happy) heb ik van een liedje van P!nk gehaald (krul).

En de rest: Man... ik moet echt meer op mijn engels gaan blokken -.-

Maar bedankt! :Y)

Maar het klopt niet. Dat kan je niet zeggen, Happy is de emotie en Happiness is het gevoel, het eerste word gebruikt om je uit te drukken, bv. I am happy, en daar kan het tweede niet voor gebruikt worden. happiness is dan weer het tegenovergestelde, dat kan niet gebruikt worden om je uit te drukken maar word voor de rest gebruikt. Happiness word gebruikt in zinnen zonder werkwoorden.

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:34 ]

Endlich schreef:
    (...)
    Maar het klopt niet. Dat kan je niet zeggen, Happy is de emotie en Happiness is het gevoel, het eerste word gebruikt om je uit te drukken, bv. I am happy, en daar kan het tweede niet voor gebruikt worden. happiness is dan weer het tegenovergestelde, dat kan niet gebruikt worden om je uit te drukken maar word voor de rest gebruikt. Happiness word meer gebruikt in naamwoordelijke zinnen.

Aha *begrijpt het*. Ik zal het wel veranderen. *schaamt zich nog dieper*

Endlich schreef:
    (...)

ofcourse -> off course

Het is of course (: En when she arrived kan wel, want dat betekend 'toen ze arriveerde' en when she arrives betekent 'wanneer ze arriveert'. Een verschil tussen tegenwoordige en verleden tijd dus. Maar dan moet ze dus meer letten op haar tijden, verleden tijd en tegenwoordige tijd. Ook in het Nederlands is dat een tip (:

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:37 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Memphis schreef:
    (...)

Het is of course (: En when she arrived kan wel, want dat betekend 'toen ze arriveerde' en when she arrives betekent 'wanneer ze arriveert'. Een verschil tussen tegenwoordige en verleden tijd dus.

Dat klopt niet met de rest van de zin., Ja, maar mijn f werkt halff niet meer dus daar moet ik meestal harder op drukken en daar krijg je dubbele f'en, daardoor heb ik een dubbele f staan, vergeten weg te doen.

Endlich schreef:
    (...)
    Dat klopt niet met de rest van de zin., Ja, maar mijn f werkt halff niet meer dus daar moet ik meestal harder op drukken en daar krijg je dubbele f'en, daardoor heb ik een dubbele f staan, vergeten weg te doen.

Ik had het er al bijgezet voordat je reageerde. Oké, na ja, weet ik dat.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

awesomeeeuh!
    I like like like like like like like like it!!