• Ik heb nog maar een tijdje lenzen, maar ik krijg er koppijn van & zie er soms dubbel / niet recht mee.
    Is dit omdat ik eraan moet wennen? Want de opticiën zei wel dat ze goed zaten. (cat)

    Ik heb daar nooit last van gehad. Misschien nogmaals vragen bij de opticiën of je geen andere kunt krijgen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat had ik in het begin ook even, maar als het echt ondragelijk word en niet meer over gaat zou ik toch even terug naar de opticien gaan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    In het begin moet je eraan wennen, maar als het niet over gaat moet je misschien opnieuw naar de opticien gaan voor een ander merk lenzen, dat was bij mij zo.


    Let us die young or let us live forever.

    Ik heb er ook nooit last van gehad, dus ik zou wel langs de opticien gaan wanneer het langere tijd zo blijft.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Grr of eje gaat een bril dragen net als mij :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Grr of eje gaat een bril dragen net als mij :$


    Al gehad

    Moet ik maar iets van 2/3 weken wachten tot ik terugga? Want ik heb ze al gekocht + er zijn dus al héel veel setjes voor me besteld en ik heb al voor 6 maanden binnen..

    Ik heb al drie jaar lenzen, maar ik heb nog nooit dubbel gezien of scheef. Wel zag ik de dingen die dichtbij stonden wazig en de rest was allemaal goed.
    Maar dat is uiteindelijk goed gekomen, omdat je ogen daar aan wennen. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoofdpijn kan komen, omdat je er nog aan moet wennen. Je moet het ook langzaam opbouwen met indoen. De eerste dag een uurtje, de tweede dag twee uur, en zo steeds verder, je moet ze dus niet gelijk de eerste keer eeuwig inhouden.
    En als het zo blijft zou ik teruggaan naar de opticiën, misschien is de soort lenzen niet goed. Heb je harde of zachte lenzen? Ze hebben van beide namelijk ook weer heel veel verschillende soorten, die misschien beter voor jou zijn.
    Succes ermee!


    “Love is a contradiction.”

    Mudblood schreef:
    Ik heb al drie jaar lenzen, maar ik heb nog nooit dubbel gezien of scheef. Wel zag ik de dingen die dichtbij stonden wazig en de rest was allemaal goed.
    Maar dat is uiteindelijk goed gekomen, omdat je ogen daar aan wennen. (:


    Oké, dan wacht ik gewoon nog even af, want ik denk niet dat ik mijn geld terug kan krijgen (cat)

    Archibald schreef:
    Hoofdpijn kan komen, omdat je er nog aan moet wennen. Je moet het ook langzaam opbouwen met indoen. De eerste dag een uurtje, de tweede dag twee uur, en zo steeds verder, je moet ze dus niet gelijk de eerste keer eeuwig inhouden.
    En als het zo blijft zou ik teruggaan naar de opticiën, misschien is de soort lenzen niet goed. Heb je harde of zachte lenzen? Ze hebben van beide namelijk ook weer heel veel verschillende soorten, die misschien beter voor jou zijn.
    Succes ermee!


    Zachte. Ik zat eerst bij de Pearle, alleen die konden geen lenzen vinden waar ik tegen kon (omdat ik iets van 1x in 't uur met mijn ogen knipper). Nu zit ik bij Specsavers < ofzo & deze leken wel goed te zitten, maar nu begin ik toch klachten te krijgen & ik heb ze dus al gekocht.

    Ik wou eerst ook lenzen, nu toch voor bril gekozen :Y)

    Je kan anders een nachtbril overwegen? Wel ontzettend duur, maar dan doe je ze 's nachts in en heb je voerdag nisk nodig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik wou eerst ook lenzen, nu toch voor bril gekozen :Y)

    Je kan anders een nachtbril overwegen? Wel ontzettend duur, maar dan doe je ze 's nachts in en heb je voerdag nisk nodig.

    Huh, die snap ik niet :'D & ik ben niet superrijk, anders had ik wel een laserbehandeling laten doen.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Zachte. Ik zat eerst bij de Pearle, alleen die konden geen lenzen vinden waar ik tegen kon (omdat ik iets van 1x in 't uur met mijn ogen knipper). Nu zit ik bij Specsavers < ofzo & deze leken wel goed te zitten, maar nu begin ik toch klachten te krijgen & ik heb ze dus al gekocht.

    Dat is niet zo handig, want ik denk niet dat je ze dan nog terug kunt brengen. Ik krijg altijd eerst 1 setje proeflenzen als ik een andere soort neem, raar dat jij dat niet had.
    Ik zou ze eens helemaal goed schoonmaken en niet te lang inhouden, kijken of 't dan beter is. En anders vind ik 't heel jammer voor je =( Dan hoop ik dat je toch nieuwe lenzen kan vinden en dan is 't wel zonde van deze lenzen, maar wie weet vindt je nog iets.


    “Love is a contradiction.”

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Huh, die snap ik niet :'D & ik ben niet superrijk, anders had ik wel een laserbehandeling laten doen.


    Wat snap je niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.