• Laatst had ik een verjaardag van een vriendin, en toen begon ik me best wel af te vragen of ik dat had. Het was gewoon echt een ***verjaardag. Iedereen praat gewoon gezellig, ik durf geen woord te zeggen. En als er dan iets uitkomt, is het iets doms. Er werd me bijv. gevraagd wat ik te drinken wilde, en ik zei iets van ja maakt me niet zoveel uit. Iedereen achter me vet overdreven zuchten enzo.. Later zei een ander meisje nog tegen me "zeg eens wat." Nouja, toen dacht ik helemaal van, wat doe ik hier. Ik geloof dat ik nog nooit zo'n stomme verjaardag heb gehad. Dit soort dingen heb ik wel vaker. Faalangst..?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat heb ik ook! Ik weet eigenlijk niet of het nou faalangst is, maar het zou best kunnen..


    Kill them with kindness.

    Faalangst is veel en veel meer dan dat. Dat noem ik gewoon een rotdag (krul)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Faalangst is zó veel meer dan dat, geloof me maar :') Ik heb het zelf en dat is ook gewoon zeker. Als je niks durft te zeggen op een verjaardag noem ik eerder verlegen.


    -

    LetMeBe schreef:
    Faalangst is veel en veel meer dan dat. Dat noem ik gewoon een rotdag (krul)


    Nja, ik kan ook wel meer opnoemen. Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan mensen bellen, presenteren, etc..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat kan. Er zijn heel veel dingen vormen van faalangst.
    Ik zou er verder niet op ingaan.
    Ik denk ook dat ik het syndroom van Asperger heb, maar om dat officieel te maken, moet ik door een heel carrousel van medici. Dus als ik jou was, zou ik je er verder niet druk om maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zeg ook heel weinig op verjaardagen, dat komt komt omdat ik gewoon heel verlegen en onzeker ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Struggle schreef:
    (...)

    Nja, ik kan ook wel meer opnoemen. Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan mensen bellen, presenteren, etc..

    Meh, dat neigt toch meer naar (extreme) verlegenheid.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dan noem ik dat eerder verlegenheid of pleinvrees :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je neigt meer naar verlegenheid dan faalangst (:


    To infinity and beyond •

    Misschien ben je gewoon wat introvert? Of misschien voelde je je gewoon niet helemaal op je gemak.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk dat je heel erg verlegen bent en geen last hebt van faalangst.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is meer verlegenheid dan faalangst (hoewel die 2 vaak samen gaan). Faalangst is meer met toetsen, dat je als je een toets maakt alles op slag vergeten ben en heel erg nerveus bent. Dit is echt verlegenheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Faalangt is toch wat anders o.o?
    Mijn zus heeft het en is bang op te Falen( stuk minder dan vroeger)
    Ze wilde nooit lager halen dan 7 ofzo ;].
    Je bent gewoon verlegen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StJimmy schreef:
    Dat is meer verlegenheid dan faalangst (hoewel die 2 vaak samen gaan). Faalangst is meer met toetsen, dat je als je een toets maakt alles op slag vergeten ben en heel erg nerveus bent. Dit is echt verlegenheid.


    Nja, dat wat jij beschrijft is prestatiefaalangst. Je hebt ook nog sociale faalangst, en daar lijkt dit toch wel op..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nja, dat wat jij beschrijft is prestatiefaalangst. Je hebt ook nog sociale faalangst, en daar lijkt dit toch wel op..

    Wil je zo graag dat wij zeggen dat je dat hebt? :')


    -