• Hallo :Y)

    Ik zit dus te twijfelen om een Iphone te kopen, maar ik wil eerst de mening (of meningen) van mensen weten die een Iphone hebben of iemand kennen met een Iphone. Is hij goed? Of zitten er veel nadelen aan? Ik ben nieuwsgierig (krul).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mijn zus heeft er1, het heeeft natuurlijk wel veel voordelen, maar hij is ook al best vaak kapot gegaan. Ik zou er wel eentje willlen, maar ik moet nog 2 jaar wachten voordat ik een nieuwe mag
    Ik zou het wel doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn tante heeft er een (:
    Maar ik weet niet hoe zij hem ervaart. Ik weet alleen wel dat dat ding verschrikkelijk cool vind vanwege al die apps ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Mijn tante heeft er een (:
    Maar ik weet niet hoe zij hem ervaart. Ik weet alleen wel dat dat ding verschrikkelijk cool vind vanwege al die apps ;D


    Dat is ook 1 van de redenen waarom ik hem wil (krul).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik zou hem niet nemen. Hij is wel fijn enzo maar er zitten ook veel beperkingen op door Apple zelf. Ik zou eerder een Samsung Galaxy nemen ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar zijn er ook nog meer nadelen (behalve dat hij snel kapot gaat)?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    10 Redenen om de nieuwe iphone niet aan te schaffen
    Google is your friend

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 9:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja hij is heel fijn!
    Als je een goed, stevig hoesje koopt, gaat hij niet kapot.
    De apps zijn vet.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het persoonlijk nogal stom vinden als hij gepikt wordt.
    Ik neem altijd een gsm met me mee zodat ik bereikbaar ben voor mijn ouders. Dat ding is redelijk goeiekoop zodat hij niet snel gepikt zou worden.
    Mijn iPod blijft altijd thuis zodat hij ook niet gepikt kan worden en dat lukt prima. Je hebt amper iets aan een iPod zonder wifi en zo is dat met een iPhone ook, denk ik.

    Ik zou een iPod pakken. Eens zo goedkoop en gebruik je vaak toch alleen maar thuis. :x


    Let the Night embrace you

    Ik heb hem en ben er heel blij mee, hij typt snel en het touch screen is enorm fijn. Verder heb ik er onmetelijk veel apps op staan maar geen muziek, aangezien de mijne op de een of andere manier crasht als ik dat erop probeer te zetten. Voor mij niet zo'n groot probleem aangezien ik een oude iPod heb, maar het is wel vervelend maar dat ligt aan de mijne. Verder werkt Bluetooth alleen met andere iphones en foto's uploaden naar je computer heb ik eigenlijk nog steeds niet door hoe je dat moet doen -_- maar verder ben ik er wel tevreden mee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I have an iPhone and I can't live without him.
    Ze zijn betrouwbaar als de motherfucker:
    - die van mij is letterlijk 50 keer gevallen, op de straat, en heeft alleen een paar krasjes hierdoor.
    - Als het regent had ik hem wel eens in mijn broekzak waardoor hij gewoon nat werd, en toch bleef hij het perfect doen
    - Nooit problemen met opstarten
    - Nooit gecrasht
    - Ik heb hem al 1,5 jaar
    - Fijn touchscreen
    - Leuke app's die je kunt downloaden
    - Internet is gemakkelijk te bedienen op de iPhone
    - SMS is net als MSN (pas op, je gaat daardoor wel meer sms'en! hihi)

    I LOVE iPHONE (H)


    Here & Now

    Kristy je hebt je Nokia maar een paar maanden nog niet eens een half jaar @.@


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik had een iPhone en ik heb nu een Blackberry.
    Ik vind iPhone persoonlijk veel beter :'D
    Meer apps enzo. ~ En hij is makkelijk om te gebruiken zegmaar. x;

    het geluid van de muziek is slecht (cat)


    Shoganai i ne~

    RestlessSoul schreef:
    10 Redenen om de nieuwe iphone niet aan te schaffen
    Google is your friend


    dat van dat Flash is waar, maar daar merk je niet zo veel van. Die van de batterij is bullshit want je kan er gewoon de hele dag mee door. tenzij je 2 uur achter elkaar apps gaat opstarten..

    Ik vind het een geweldig ding, sms-en gaat fijn maar je kan ook gewoon gratis msn-en. De apps zijn echt een voordeel. Het enige minpuntje is dat je er alles via iTunes moet opzetten, dat suckt echt. maar voor de rest, echt heel fijn!


    Kill them with kindness.

    Ik wacht op de 5e :3

    Dan kan ik beter met iCloud werken. (iPod Touch & MacBook Pro combinatie)

    -En die 5e wordt beter. :3 Panorama foto's en nog van alles ik heb het OOIT eens allemaal opgezocht. ;'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me