Hallo!
Ik ben een 1e jaar en samen met mijn vriendin Tiana ga ik naar school! Nu , we hadden L.O en er waren daar mensjes van het 4/5e jaar (weet niej precies) en die zei zo heel bot tgn mijn vriendin , ga es weg!
en zij zei toen dat ze hier moest zijn van de juf! en toen heeft dat kind mijn vriendin met haar vuist heeeeel hard opp haar hoofd geslagen maar niej zomaar geslagen maar met d'r vuist!!! nu heeft ze een bult , en heeft ze vreselijke koppijn , proeft ze bloed in haar mond , klopt haar ader inneens hard , en voelt ze zich miselijk! Dan later in de middagpauze werd ik geduwd , en viel ik op Tiana en Tiana dan weer op dat mens , en ze bedreigde ons heel de tijd met : 'Moet je nog een klop hebben!! Ge moet niej denken dat je stoer bent hoor! ik zou maar opletten als ik jouw was dat je niej in het ziekenhuis ligt!' en zoverder , en Tiana liep toen weg omdat ze moest lachen van dat belachelijke gedoe , en tijdens de les bio had ze vreeeselijke hoofdpijn van die klop!! Toen hebben we dat gezegd tgn de leerkracht en die heeft ze aangesproken , en dat mens wou mijn dan ook nog es een vuist geven in mijn maag! ik kon net een stap naar achteren doen , en toen de school gedaan was liepen die snel achter ons , en riepen ze : 'Kijk daar zijn ddie sletjes die domme klikkers er achter aan!' en ze liepen zo ahter ons , mùaar we hadden ons kunnen verstoppen !!
Nu durf ik en Tiana niej meer naar school te komen!! Kunnen jullie plies helpen??
You'll never dream alone. <3