• Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood ?
    Ik had de Hongerspellen gelezen :Y)


    Zou ik het doen of niet ?
    En welke Titel ? (ik dacht zelf aan : The death end)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 19:32 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leuk, de titel is leuk. Maar het spreekt me niet aan
    Verlaatte = verlate dacht ik en er zitten veel fouten in

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 19:23 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het klinkt wel spannend, en als je het goed uitwerkt is het ook wel iets dat ik misschien zou willen lezen. Maar dan moet je wel wat meer op je spelling letten, want die beschrijving staat echt vol fouten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    zich te schuilen = zich te verschuilen
    verlaatte = verlaten
    Villa = villa (met kleine letter, tenzij de naam van het huis/de villa Villa is)
    Sommige = Sommigen
    Buiten = buiten (met kleine letter)
    gewonen = gewone
    betekend = betekent
    ga je dood = ga je dood? (een vraagteken past hier wel mooi)


    Verder wel een leuk idee en een goeie titel ^^

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 19:24 ]


    “Love is a contradiction.”

    Square schreef:
    Het klinkt wel spannend, en als je het goed uitwerkt is het ook wel iets dat ik misschien zou willen lezen. Maar dan moet je wel wat meer op je spelling letten, want die beschrijving staat echt vol fouten. :'D

    Ik ben echt slecht in spelling D: Komt door mijn irritante dyslexie >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor