• Mijn vader maakt zich schuldig aan een massamoord bij ons in de tuin.

    Er zitten wel duizenden vliegjes, halleluja! En mijn pa loopt rond met elektrische vliegenmepper, je hoort enkel geknetter en ze blijven komen! Mijn god, het is nog nooit zo erg geweest o-o

    Iemand anders die zich ooit schuldig heeft gemaakt aan massa vliegjes moord? 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja..
    Massa fruitvliegjes moord.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Betrayal schreef:
    Ja..
    Massa fruitvliegjes moord.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Heb er maar één vermoord vandaag D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Paar vermoord, maar voel me eerlijk gezegd nooit schuldig, ja i have no hart :Y)


    All I wanna do is lose control

    C18 schreef:
    Heb er maar één vermoord vandaag D:


    Maar bij ons zijn het echt van die mini dingen die in zwermen komen :'D Niet van die grote die op je gaan zitten en blijven zitten ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wel aan mieren moord. We hadden een nest in de tuin en die ging ik dood stampen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    Wel aan mieren moord. We hadden een nest in de tuin en die ging ik dood stampen.
    bij mij in de voortuin ik gooi er altijd kokend heet water over heen ;'D


    Shoganai i ne~

    Neehh, niet echt. Hier zijn helemaal geen muggen, maar wanneer we op vakantie zjn wss wel. Dan doen we een aparaatje aan het stopcontact en smeren we creme in.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!