• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:50 ]

    Fijn dat het leuk was (:
    Ik heb een trauma opgelopen aan Parijs, maar bij jou lijkt het leuk geweest te zijn (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:31 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    Fijn dat het leuk was (:
    Ik heb een trauma opgelopen aan Parijs, maar bij jou lijkt het leuk geweest te zijn (:

    Trauma? Hoezo dan?

    Celestial schreef:
    (...)
    Trauma? Hoezo dan?

    We gingen met school, het eten super slecht (bijna niemand at het), we moesten idiote petjes opdoen die stonken, we bezochten bijna alle plekken waar het stonk, en om elf uur 's nachts moesten we in de bus wachten waar het om te bakken was. Daarna moesten we nog een kwartier buiten staan wachten. De volgende dag super vroeg opstaan enzovoort.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sounds nice


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het hélemaal gelezen en awesome dat het zo leuk was! :'D
    Nu krijg ik ook zin om naar Parijs te gaan, haha, terwijl ik helemaal niet van Frankrijk hou :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Before schreef:
    (...)
    We gingen met school, het eten super slecht (bijna niemand at het), we moesten idiote petjes opdoen die stonken, we bezochten bijna alle plekken waar het stonk, en om elf uur 's nachts moesten we in de bus wachten waar het om te bakken was. Daarna moesten we nog een kwartier buiten staan wachten. De volgende dag super vroeg opstaan enzovoort.

    Ja dat was bij mij af en toe ook wel zo hoor. We hebben ook wel moeten wachten bij sommige dingen. Ook waren sommige plekken smerig maar zo zijn grote plaatsen nou eenmaal. Maar wel jammer dat je het zo hebt moeten ervaren.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja dat was bij mij af en toe ook wel zo hoor. We hebben ook wel moeten wachten bij sommige dingen. Ook waren sommige plekken smerig maar zo zijn grote plaatsen nou eenmaal. Maar wel jammer dat je het zo hebt moeten ervaren.

    Bij ons was het niet bij de dingen, maar bij ons bloedeigen hotel --'
    Nja, ik wil er nog wel eens naar toe, maar niet met school (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Soundeffect schreef:
    Ik heb het hélemaal gelezen en awesome dat het zo leuk was! :'D
    Nu krijg ik ook zin om naar Parijs te gaan, haha, terwijl ik helemaal niet van Frankrijk hou :3

    Het was ook echt freakin' awesome! ;D
    En Frankrijk is opzich wel een heel mooi land hoor! Zeker Parijs is geweldig om een paar dagen te zijn.

    Before schreef:
    (...)
    Bij ons was het niet bij de dingen, maar bij ons bloedeigen hotel --'
    Nja, ik wil er nog wel eens naar toe, maar niet met school (:

    Oh oke, ja dan snap ik het wel. Maar dan zou ik inderdaad nog eens erheen gaan zonder school.

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad :'D
    Ik kijk al helemaal uit naar mijn eigen werkweek volgend jaar.

    Het klinkt echt heel leuk! Nu wil ook een keertje naar Parijs. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat lijkt me echt leuk! Waarschijnlijk mag ik volgend jaar naar Parijs toe.


    <3

    Hahaha, Laura, dat klinkt echt zo leuk! :'D
    Ik vond dat stukje grappig waar er iemand een bloedneus kreeg en waar iemand dan ook nog flauwviel, ik zou me echt rot amuseren. :'D
    Nu krijg ik ook zin om naar Parijs te gaan, jammer dat jullie Versailles niet hebben gezien, het is daar echt gewoon prachtig!
    Ik ben blij voor je! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Hahaha, Laura, dat klinkt echt zo leuk! :'D
    Ik vond dat stukje grappig waar er iemand een bloedneus kreeg en waar iemand dan ook nog flauwviel, ik zou me echt rot amuseren. :'D
    Nu krijg ik ook zin om naar Parijs te gaan, jammer dat jullie Versailles niet hebben gezien, het is daar echt gewoon prachtig!
    Ik ben blij voor je! (flower)

    Jaa nu ik er aan terug denk was het best grappig om te zien. Maar op het moment toen het gebeurde niet natuurlijk. Want het was al zo warm dat ik gewoon geen zin had om me dood te lachen. :')
    En ja jammer dat we Versailles niet hebben gezien. Maarja, ikzelf ben er al wel een keer geweest dus voor mij maakt het opzich niet zoveel uit. (:

    Ik ga maandag naar Parijs! (: (:


    You never fail, unless you keep trying...