• In twee loodsen aan de Drogendijk in Spijkenisse heeft woensdagnacht een zeer grote brand gewoed. Niemand raakte gewond.
    Het dak van de linkerloods is volgens de politie ingestort. Daarbij zou asbest zijn vrijgekomen. In de nabijgelegen woonwijk is de gevaarlijke stof niet gemeten. Bewoners hoeven zich volgens de politie dan ook geen zorgen te maken.
    De kleinere rechterloods is minder zwaar toegetakeld door de vlammen. Het woonhuis ernaast is helemaal gespaard gebleven. Volgens een politiewoordvoerster woonde er niemand in het pand, dat eigendom is van de gemeente.
    In de loodsen lagen volgens een politiewoordvoerster spullen opgeslagen van een kerk. Het woonhuis zou worden omgebouwd tot een zorgboerderij.
    Het vuur brak omstreeks half één uit. Toegesnelde brandweerlieden hadden een paar uur nodig om het vuur te blussen. Omstreeks drie uur werd het sein brand meester gegeven.
    bron:rijnmond.nl


    dat is dus waar ik woon in de buurt --' ik kon de rook en de vuur (het licht van de vuur) al van me huis hier zien. het klonk eerst als of iemand vuurwerk ging afsteken waarbij je weer dacht van: "niet weer he -_-'" maar dat ging een beetje lang door o.oen toen hoorde ik me zus zeggen:"das niet goed" en toen keek ik naar buiten en ja er stond iets in de brand en er viel verbrand papier naar beneden o.O ik kon ook rond 2uur een brand lucht in me kamer ruiken en damm dat stinkt >.<
    nou bij jullie nog iets gebeurd _O_

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 9:41 ]


    Shoganai i ne~

    Ehmm... Nee, bij mij is er niks gebeurd...
    Maar er is eigenlijk voor dit jaar al genoeg gebeurd: ridderhofdrama, 2 andere schietpartijen. Dat vind ik meer dan genoeg.

    Ik hoop voor je dat de brandlucht weg gaat uit je kamer.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nope, maar het is wel dichtbij.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nein (: Wel stom van die brand...


    Olive

    Ligt Spijkernisse niet vlak bij Tilburg? Gezien gisteren een aantal Brandweer auto's voorbij kwamen razen met siréne en al.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ligt Spijkernisse niet vlak bij Tilburg? Gezien gisteren een aantal Brandweer auto's voorbij kwamen razen met siréne en al.

    nee Spijkenisse licht niet vlak bij tilburg:Y) we liggen onder Rotterdam .
    En we hebben onze eigen brandweer ziekenhuis en Politie (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Laatst is de bliksem ingeslagen in het centrum


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Roodstrikje schreef:
    Ehmm... Nee, bij mij is er niks gebeurd...
    Maar er is eigenlijk voor dit jaar al genoeg gebeurd: ridderhofdrama, 2 andere schietpartijen. Dat vind ik meer dan genoeg.

    Ik hoop voor je dat de brandlucht weg gaat uit je kamer.
    die is al lang weg _O_


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)die is al lang weg _O_

    Gelukkig, ik vind die geur namelijk altijd vreselijk.. Als hij dan in je kamer blijft hangen, dat zou ik niet willen meemaken


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Aguamenti schreef:
    (...)
    nee Spijkenisse licht niet vlak bij tilburg:Y) we liggen onder Rotterdam .
    En we hebben onze eigen brandweer ziekenhuis en Politie (krul)

    -Het is 'ligt' als het over een plek of houding gaat, en 'licht' als je het over het felle gedeelte hebt (krul)
    Hmm, dan was er hier ook ergens een brand :'D


    Let it come and let it be

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Gelukkig, ik vind die geur namelijk altijd vreselijk.. Als hij dan in je kamer blijft hangen, dat zou ik niet willen meemaken
    ik stond met me deken voor me neus aleen toen haalde ik het maar weer weg want ik niet ademen gelukkig was het na een kwartier al weer weg _O_


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)ik stond met me deken voor me neus aleen toen haalde ik het maar weer weg want ik niet ademen gelukkig was het na een kwartier al weer weg _O_

    Gelukkig


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful