• -mond valt open-
    Zo lang ben ik al lid van ons pracht site Quizlet.
    En nog steeds lieft ik Q.
    Ja dit moest ik kwijt
    Hoe lang zijn jullie al een trotse lid?

    Ik over een maandje 4 jaar. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op 30 juli vier jaar :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scandal schreef:
    Ik over een maandje 4 jaar. =)

    Yay! Ook een van de old-school Q'ers haha ^^

    Monkeyslut schreef:
    Op 30 juli vier jaar :Y)

    En jij ook al 8D

    Loveless schreef:
    (...)
    Yay! Ook een van de old-school Q'ers haha ^^

    Nogal, ik herinner me nog een tijd zonder forum enzo. (krul)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nogal, ik herinner me nog een tijd zonder forum enzo. (krul)


    Oh ja, ik ook!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scandal schreef:
    (...)
    Nogal, ik herinner me nog een tijd zonder forum enzo. (krul)

    Ja hahaha, omg, dat is zo lang geleden. Toen er alleen quizzen waren. En toen er "series" kwamen omdat er steeds meer mensen verhalen gingen schrijven in quiz vorm XD

    een jaar & 7 dagen.


    Save me from myself.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja hahaha, omg, dat is zo lang geleden. Toen er alleen quizzen waren. En toen er "series" kwamen omdat er steeds meer mensen verhalen gingen schrijven in quiz vorm XD

    Ohja, en voordat die series er waren moest je iedere dag weer opnieuw op iemand zijn profiel kijken of er een nieuwe 'quiz' was. x'D

    Ha, de tijd dat Quizlet nog echt om quizzen ging. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ohja, en voordat die series er waren moest je iedere dag weer opnieuw op iemand zijn profiel kijken of er een nieuwe 'quiz' was. x'D

    Ha, de tijd dat Quizlet nog echt om quizzen ging. x]

    Ik voel me nu best oud als ik zo terug denk... Hahaha, Quizlet is echt zo veranderd. Kwamen toen de series, die vonden vele niet leuk, en pas kwamen de stories en dat vond iedereen een hel hahaha XD En nu is het gewoon natuurlijk XD

    Scandal schreef:
    (...)
    Ohja, en voordat die series er waren moest je iedere dag weer opnieuw op iemand zijn profiel kijken of er een nieuwe 'quiz' was. x'D

    Ha, de tijd dat Quizlet nog echt om quizzen ging. x]

    weet je dat dat me echt saai lijkt, ik maak eigenlijk bijna nooit quizzen & ik lees echt veel story's. Maar als je er zo over nadenkt, als Quizlet op een paar jaar tijd zo verandert is, gaat het misschien nog veel veranderen. :3


    Save me from myself.

    Ohio schreef:
    (...)
    weet je dat dat me echt saai lijkt, ik maak eigenlijk bijna nooit quizzen & ik lees echt veel story's. Maar als je er zo over nadenkt, als Quizlet op een paar jaar tijd zo verandert is, gaat het misschien nog veel veranderen. :3

    Toen was het ook alleen met quizzen en langzaam kwamen er verhalen in quiz vorm. Dat is echt zo lang geleden hahaha. En toen was vooral Tokio Hotel verhalen in, omg, zoveel Tokio Hotel, het was echt niet meer normaal XD

    Loveless schreef:
    (...)
    Toen was het ook alleen met quizzen en langzaam kwamen er verhalen in quiz vorm. Dat is echt zo lang geleden hahaha. En toen was vooral Tokio Hotel verhalen in, omg, zoveel Tokio Hotel, het was echt niet meer normaal XD

    dat had iemand me verteld, ja, dat ze quizlet had aan gemaakt om TH, & nu is het vooral Justin Bieber. maar vond je die quizzen maken dan echt leuk? want echt, de eerste dagen vond ik het ook leuk, maar daarna echt niet meer. :3 & weet jij eigenlijk hoelang quizlet al bestaat?


    Save me from myself.

    Ohio schreef:
    (...)
    dat had iemand me verteld, ja, dat ze quizlet had aan gemaakt om TH, & nu is het vooral Justin Bieber. maar vond je die quizzen maken dan echt leuk? want echt, de eerste dagen vond ik het ook leuk, maar daarna echt niet meer. :3 & weet jij eigenlijk hoelang quizlet al bestaat?

    Het verandert om de tijd wel. Eerst was het TH, toen was het Jonas Brothers, toen veel voetbal, toen Justin Bieber, Harry Potter etc. Het zijn allemaal rages die wel voorbij gaan ^^ Ik vond quizzen maken hartstikke leuk toen, omdat er nog niet zoveel stories waren. Toen begon ik de stories te lezen en begon zelf ook verhalen te schrijven, en nu schrijf ik verhalen maar ik maak ook welles een quizje tussendoor haha ^^
    Quizlet bestaat vanaf 2004 volgens mij ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Het verandert om de tijd wel. Eerst was het TH, toen was het Jonas Brothers, toen veel voetbal, toen Justin Bieber, Harry Potter etc. Het zijn allemaal rages die wel voorbij gaan ^^ Ik vond quizzen maken hartstikke leuk toen, omdat er nog niet zoveel stories waren. Toen begon ik de stories te lezen en begon zelf ook verhalen te schrijven, en nu schrijf ik verhalen maar ik maak ook welles een quizje tussendoor haha ^^
    Quizlet bestaat vanaf 2004 volgens mij ^^

    Nu kom je echt veel one direction tegen, hoe ben jij hier terecht gekomen, op Quizlet bedoel ik. -a- ?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 1:37 ]


    Save me from myself.