• Over een tijdje ga ik vanaf Utrecht naar Amsterdam, maar ik ga eerst naar Rotterdam om iemand op te pikken.
    Dan word het dus Utrecht - Rotterdam - Amsterdam.
    Weet iemand of, als ik in-check in Utrecht en uit-check in Amsterdam, ik dan ook die omweg naar Rotterdam moet betalen of dat alleen Utrecht - Amsterdam word gerekend?

    En als ik ook de rit naar Rotterdam, en dan via daar naar Amsterdam, moet betalen, moet ik dan uitchecken en weer inchecken in Rotterdam of hoeft dat niet?

    Danku (nerd).

    Je betaald voor de kilometers die je meereist -volgens mij- dus volgens mij betaal je gewoon voor alles.
    Dus elke keer dat je in -en uit!- stapt moet je in -en uit!- checken, anders betaal je gewoon door.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 23:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    volgens mij moet je in rdam ook in en uit checken? Dan deed ik vandaag tenminste wel - denk ik! -


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Je kan gewoon inchecken op Utrecht en uitchecken op Amsterdam Centraal. Je reist van begin tot eindbestemming. Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad zo en al heel vaak gecontroleerd (reis ook vaak om).
    En anders moet je het op Utrecht nog even navragen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 23:21 ]


    Gradually, then suddenly..

    Tragically schreef:
    Je betaald voor de kilometers die je meereist -volgens mij- dus volgens mij betaal je gewoon voor alles.
    Dus elke keer dat je in -en uit!- stapt moet je in -en uit!- checken, anders betaal je gewoon door.

    Maar ik blijf daar dus helemaal niet zo lang, denk ik?

    Ik ben ook eens vergeten uit te checken en toen deed ik dat alsnog op de terugweg bij de plek waar ik was uitgestapt, en toen wilde ik weer inchecken gelijk daarna, maar toen stond er dat ik al was uitgecheckt :').

    gewoon inchecken in Utrecht, uitchecken in Amsterdam, als ze controleren zien ze wel dat je bent ingecheckt, niet onnodig extra kosten gaan maken meid, de ns en overheid stelen al genoeg :p

    Ironhide schreef:
    gewoon inchecken in Utrecht, uitchecken in Amsterdam, als ze controleren zien ze wel dat je bent ingecheckt, niet onnodig extra kosten gaan maken meid, de ns en overheid stelen al genoeg :p

    Nouja als ik, door niet uit en in te checken bij Rotterdam, meer kosten krijg dan wanneer ik dat wel doe, dan check ik daar graag in en uit x'D.

    LetsKrull schreef:
    (...)
    Nouja als ik, door niet uit en in te checken bij Rotterdam, meer kosten krijg dan wanneer ik dat wel doe, dan check ik daar graag in en uit x'D.


    Nee, want ze kijken naar de kilometers die je hebt gemaakt, dus dan is het van utrecht naar amsterdam ;)