• Ik wil al heel lang meeten in Goes, dus hier nogmaals het topic.
    Wie wil mij meeten in het kleine Goes
    Wie willen er komen
    Taraluis

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:06 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awhh, ik wil ook heel erg graag meeten, maar er woont gewoon niemand in mijn buurt.. ik woon aan de andere kant van het land.. dus het wordt een beetje lastig. Nouja, kijk als het in de vakantie is, dan kan ik regelen dat ik met de trein ga..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Waar ligt Goes? :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Waar ligt Goes? :'D


    You never fail, unless you keep trying...

    Mutant schreef:
    Waar ligt Goes? :'D

    In Zeeland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Created schreef:
    Awhh, ik wil ook heel erg graag meeten, maar er woont gewoon niemand in mijn buurt.. ik woon aan de andere kant van het land.. dus het wordt een beetje lastig. Nouja, kijk als het in de vakantie is, dan kan ik regelen dat ik met de trein ga..

    Het is in de vakantie
    Als ik minimaal3 mensen heb ga ik een datum prikken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik woon in Bergen op Zoom. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zeeland! Ik woon in Friesland, dat is echt een teringeind weg D:
    Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dat is toch slecht? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Zeeland! Ik woon in Friesland, dat is echt een teringeind weg D:
    Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, dat is toch slecht? 8D

    Ik ben wel in Friesland geweest, 3x keer al. Mijn achernaam komt daarvandaan en mijn hondje ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was zondag nog in Zeeland. (bat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Woow, halleluja. Ik dacht in Zuid-Holland. haha. Nouja, ik woon dus in Groningen, dus dat wordt dan een behoorlijk trip. Nouja, het hangt er vanaf hoe groot de meeting wordt, want als er 3 mensen komen, dan kom ik denk ik niet.. dat is me iets te ver weg, maar als er veel komen sneak ik er tussenuit met de trein. Alles gebeurt toch in het westen/zuiden ;p


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Woow, halleluja. Ik dacht in Zuid-Holland. haha. Nouja, ik woon dus in Groningen, dus dat wordt dan een behoorlijk trip. Nouja, het hangt er vanaf hoe groot de meeting wordt, want als er 3 mensen komen, dan kom ik denk ik niet.. dat is me iets te ver weg, maar als er veel komen sneak ik er tussenuit met de trein. Alles gebeurt toch in het westen/zuiden ;p

    Er gebeurt juist niks in Zeeland het is een droge homp klei met mensen die mijn niet aardig vinden, ik hoop dat erveel komen, maar ik vrees het ergste


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ohnee, dat ligt ongeveer heel erg ver hier vandaan :[

    xD
    er is al een meeting in Goes in ommegang 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Er gebeurt juist niks in Zeeland het is een droge homp klei met mensen die mijn niet aardig vinden, ik hoop dat erveel komen, maar ik vrees het ergste


    Awhh, dat is behoorlijk balen zeg.. Maar het is wel zo dat als je op Quizlet kijkt, dat (bijna) alle mensen in Noord-Holland/Zuid-holland woont, en ook nog wel wat in Utrecht en Noord-Brabant. Maar Friesland, Drenthe en Groningen hoor je echt vrijwel nooit. Dus als ik iets wil op het gebied van meetings, dan moet ik toch wel verder weg xd. Dat was wat ik er mee bedoelde ;).


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Taraluis schreef:
    xD
    er is al een meeting in Goes in ommegang 0.o

    Die was ook van mij, maar daar kreeg ik gen reacties meer op en ik ha maar 1 iemand die meeging, jij dus. Dus ik dacht nogmaar eens een topic


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one