• Oké, ik zat gisteren Big Time Rush te kijken, en ik kreeg een idee. Ik vond altijd al dat James stiekem achter Katy aan zat. De namen zijn op hun geïnspireerd omdat die namen gewoon awesome zijn, niet alle namen by the way.

    Cathrien, ook wel bekend als Cathy, is het vijftien-jarige zusje van Drake. Drake en Cathy zijn hun ouders verloren, en wonen samen met James, Carlos en Lucas, de vrienden van Drake.
    Ondanks dat Cathy het ontkent, bloeit er een liefde op voor de vierentwintig-jarige, knappe, flirterige James. Dit alles word ook nog eens versterkt doordat James er niet tegen vecht, maar er juist op in gaat, alsof het een spelletje is. Drake en Lucas staan er echter compleet buiten, en weten werkelijk van niks, maar Carlos daar in tegen begint iets te vermoeden.
    Weet Cathy wel alles over James? En wat zal er gebeuren, als ook Drake er echter komt, dat zijn zusje en zijn beste vriend een romance zijn begonnen?


    Doen/niet doen?
    Titel?
    Rollen?
    Waarschuwen?

    Als je het géen goed idee vind, of je liever niet hebt dat ik je waarschuw, zég het. Daat heb ik véel meer aan, als die leugentjes :'D

    Alvast bedankt :Y)


    Stranger Hearts

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 12:17 ]


    Let it come and let it be

    Doen/niet doen? DOEN
    Titel? op dit uur mij een titel laten verzinnen? geen goed plan
    Rollen? naah
    Waarschuwen?
    jup :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ikwil. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Na-na-na-na-Titel! :'3


    Let it come and let it be

    Ehm, persoonlijk vind ik het niet zo leuk. Een dertienjarige met iemand van vierentwintig? Dat vind ik eigenlijk niet echt geloofwaardig of gepast, maar als je het zelf een leuk idee vindt, moet je het gewoon doen natuurlijk (:

    En btw; hoe kom je er dan bij de James stiekem achter Katy aanzit? (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Ehm, persoonlijk vind ik het niet zo leuk. Een dertienjarige met iemand van vierentwintig? Dat vind ik eigenlijk niet echt geloofwaardig of gepast, maar als je het zelf een leuk idee vindt, moet je het gewoon doen natuurlijk (:

    En btw; hoe kom je er dan bij de James stiekem achter Katy aanzit? (krul)

    Die ene aflevering over dat iedereen naar de film 'Kiss 'n Tell' wil, toen vond ik James zó verdacht doen hea (krul)


    Let it come and let it be

    Pedoliefde. xd
    Eh, eigenlijk vind ik het best grappig, op de een of andere manier. Als je het wilt, moet je het vooral doen. ;3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Doen/niet doen? Hmm, ik vind het 13-jarige/24-jarige concept ook een beetje te veel verschil, zeker omdat het meisje zo jong is, moest die nu 23 zijn en hij 34, zou ik het nog niet zo erg vinden maar 13.
    Titel? It's just a game to you, sorry ben niet goed in titels verzinnen.
    Rollen? Zou ik niet doen
    Waarschuwen? Nee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Even nog een toelichting op het dertien : vierentwintig gebeuren.
    Op je dertiende, begin je zegmaar maar de twijfelingen. Je dénkt dit maal écht verliefd te zijn, je weet immers niet beter. De meeste hebben op hun dertiende jaarnog geen échte liefde meegemaakt. Cathy is overtuigt, dat dat rare gevoel wat James haar geeft, liefde is. Of het ook échte liefde is verklap ik niet.
    Maar James vind alles maar best, en ziet het stiekem als een spelletje, hij is níét verliefd op Cathy, maar gaat wel in op haar acties.


    Let it come and let it be

    Hmm, iemand van 24 is wel wat oud om een romance te beginnen met iemand van 13, hè? Maar misschien is dat net je bedoeling, een beetje het thema pedofilie? Of niet? Als dat niet zo is vind ik het maar raar. Maar als jij dat niet vindt moet je het doen hè. (: maar anders wil ik het misschien wel lezen. (: Alhoewel, ik lees eigenlijk nooit stories (af)... agh jaa, maakt niet uit, laat maar weten alsjeblieft. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Hmm, iemand van 24 is wel wat oud om een romance te beginnen met iemand van 13, hè? Maar misschien is dat net je bedoeling, een beetje het thema pedofilie? Of niet? Als dat niet zo is vind ik het maar raar. Maar als jij dat niet vindt moet je het doen hè. (: maar anders wil ik het misschien wel lezen. (: Alhoewel, ik lees eigenlijk nooit stories (af)... agh jaa, maakt niet uit, laat maar weten alsjeblieft. (:

    Het overdreven leeftijdsverschil is juist de bedoeling. Dat zou in het verhaal Carlos ook hysterisch moeten maken, en zorgen voor een hoop opschudding.


    Let it come and let it be

    Héél leuk idee! Alleen mag dat meisje wel wat ouder zijn hoor...


    Where there is a sea there are pirates...

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Het overdreven leeftijdsverschil is juist de bedoeling. Dat zou in het verhaal Carlos ook hysterisch moeten maken, en zorgen voor een hoop opschudding.

    Maak het meisje dan 15-16. Dat is nog best een groot leeftijdsverschil dan. (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 12:21 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Maak het meisje dan 15-16. Dat is nog best een groot leeftijdsverschil dan. (:

    Hmm, vijftien zou nog wel kunnen ja, dan kan ik denk ik ook nog dingen als mogelijke drank in het verhaal roepen. Op je 13e is dat welleswaar ongeloofwaardig.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Hmm, vijftien zou nog wel kunnen ja, dan kan ik denk ik ook nog dingen als mogelijke drank in het verhaal roepen. Op je 13e is dat welleswaar ongeloofwaardig.

    Ok, super! Ik denk dat 15 veel beter is omdat veel van ons zich er dan terug in zullen vinden. ^^
    13 is zo jong. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Leeftijd aangepast naar 15, i.v.m. meerdere mogelijkheden in het verhaal, en om jullie gerust te stellen :Y)


    Let it come and let it be