• Ik wil dat volgend schooljaar een perfect jaar wordt. Ik wil niet het 'verlegen' meisje zijn. Ik wil mezelf zijn, spontaan zijn. Daarom heb ik besloten om uit het veilige gebied te kruipen. Dus volgend schooljaar beginnen te praten tegen vreemden, wat ik de afgelopen jaren niet durfde. Dus, daar ga ik me deze zomer op voorbereiden. En het eerste wat ik wil gaan doen is mijn andere angst te overwinnen, door spinnen (ja die dingen haat ik echt) zelf te verwijderen in plaats van mijn ouders te roepen en hun chagerijnig maken.

    Wie is er ook zo bang voor spinnen, en waarom?


    <3

    Knap van je dat je die stap wilt zetten.

    Ik ben als de dood voor spinnen, en dat weet iedereen. Maar niet alleen voor spinnen. Ik heb een serieuze fobie voor insecten. Het is een hele lastige angst waar ik maar niet vanaf kom. Als er een beestje over mij heen kruipt word ik helemaal hysterisch. Echt vervelend.


    ars moriendi

    Ik! Omdat ze groot, eng, harig en snel zijn en omdat ze vet lelijk zijn en je aanstaren en dan er vet snel vandoor gaan en in je shirt kunnen kruipen en kriebelen of of of of omg, ze zijn gewoon smerig 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben niet echt bang voor spinnen
    als ze klein zijn tenminste 0.o
    en waarom?
    Omdat ik Harry Poter 2 heb gezien :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."