• Hey!

Ik en een vriendin willen binnenkort naar HP 7.2 gaan en daar dan ook al voor reserveren, maar nu is er de keuze tussen gewoon de film kijken (niet 3D dus), 3D óf IMAX 3D. Ik ben al eens naar 3D geweest (wat ik eigenlijk niet veel bijzonders vond), maar IMAX 3D heb ik nog nooit gezien, dus ik weet niet precies of dat wel leuk/de moeite waard is. Heeft een van jullie dat wel eens gezien?

[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 19:17 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Ik zou zonder 3D doen. 3D kijkt (vind ik) best vervelend.. En er zijn maar af en toe 3D effecten en de ondertiteling is in 3D xd Bij mij dan, toen ik ging naar een film in 3D.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Imax 3D nog nooit van gehoord :'D
    zelf vind ik 3d best vervelend met die Brillen(cat)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Zo'n bril staat vet sexy(: vooral als je om je heen kijkt naar andere mensen die ook zo'n bril ophebben dan ga je echt plat. Maar 3D is best irritant..

Kill them with kindness.

En is imax 3D btw dat je ook nat wordt enzo en kou voelt en alles? (Bij ons heet dat D-box), want dát lijkt me wél vet ;o Maar als het heel veel duurder is zou ik naar de gewone film gaan.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ja, 3D vind ik ook niet zo geweldig. Maar ik snap dus niet precies wat het verschil is met IMAX 3D, haha (nerd)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Of 3D ook echt iets toevoegt ligt echt enorm aan de film. Bij Pirates of the Caribbean vond ik het bijvoorbeeld leuk, maar bij een of andere 3de rangs horrorfilm (the Hole) waar ik ben geweest, was het echt bagger en geldverspilling aangezien het in totaal 2 laagjes over elkaar was -__-. Ik weet niet wat het verschil met IMAX is? :O

ars moriendi

Ik vind blijkbaar als enige hier 3D wel heel leuk met de ervaringen die ik heb. :')

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Nou ja, ik weet niet wat 3D is. Ja heel stom maar ik zie dus geen diepte en met mijn bril op zie ik het amper, dus ik zelf heb niet echt veel aan dat 3D effect gebeuren. En ik vind die brillen sowieso kut zitten, dus als ik jou was zou ik naar de gewone gaan('A)

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

nee, heb ook alleen nog maar 3D gezien, geen IMAX... ik weet eerlijk gezegd niet wat dat is :X

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

IMAX is gewoon veel groter en heeft een hogere resolutie (en ook is het gefilmd met speciale IMAX camera's)

3D heeft er verder niks mee te maken, eigenlijk. Er zijn ook zat IMAX films die geen 3D hebben. Alleen met IMAX 3D heb je dan de grootte van IMAX en het 3D effectje

En IMAX heeft 3D geluid (:

To infinity and beyond •

3D is echt vervelend met Pirates kon ik niet eens kiezen:S
    die brillen vallen steeds van je neus het kijk niet echt fijn vind ik

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

IMAX is geloof ik alleen groter beeld. Ik ben naar Harry Potter 6 (of het was 7.1) in IMAX geweest, en dat was wel goed beeld.

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Levine schreef:
    IMAX is gewoon veel groter en heeft een hogere resolutie (en ook is het gefilmd met speciale IMAX camera's)

3D heeft er verder niks mee te maken, eigenlijk. Er zijn ook zat IMAX films die geen 3D hebben. Alleen met IMAX 3D heb je dan de grootte van IMAX en het 3D effectje

3D geluid? Hoe zit dat dan precies?

Maar was dat dan de moeite waard om te kijken, want het is wel duurder. Voegt het meer toe aan de film enzo? (:

Memphis schreef:
    (...)

3D geluid? Hoe zit dat dan precies?

Maar was dat dan de moeite waard om te kijken, want het is wel duurder. Voegt het meer toe aan de film enzo? (:

3D geluid houd in dat je de geluiden nóg echter laat klinken. Ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Het is wel mooier, ik weet alleen niet hoeveel meer jij ervoor moet betalen?

To infinity and beyond •

Levine schreef:

3D geluid? Wow dat is nieuw voor mij :'O Wat houd dat in?
    edit: Ik lees het net hierboven, kwalitatief beter dus? =3

[ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 19:30 ]

ars moriendi