Hee
Foto: Zie FB ^^
Naam: Chaja de Leeuw
Bijnamen: Appeltje, Chaaj, Chajo, ChajaCHAOS, Nerd, Loser, en Kizt
Leeftijd:13 [Word 14 op 26april ;d]
Kort iets over mezelf:
Hee, ik ben Chaja.
Ik ben 13 jaar, word 14 op 26 apr.. Ik doe Gymnasium, eerste klas, en dat komt doordat ik ben blijven zitten. Waarom ik ben blijven zitten? Dat is een lang verhaal, wat ik zeker wel zou willen vertellen, indien er naar gevraagd wordt.
Verder.. Hou ik echt veel van schrijven. Het is iets wat ik altijd al heb gedaan, en waar ik waarschijnlijk nooit mee zal stoppen. En ook ik schrijf en teken, tot de grote ergenis van de leerkrachten bij ons op school, op al mijn schriften, en (gekafte) boeken. Zo ook vanmiddag, tijdens Nederlands, schreef ik in 1 keer 2 kantjes van een A5 schrift vol met een nieuw [binnenkort op Q, te lezen] verhaal.
Verder..
Nouja, ik slaap meestal niet. Ik denk na, en probeer wakker te blijven.. Dat werkt voor mij namelijk veel beter dan slapen. (:
Ik ben blond-zwart [zwart geverfd ofcourse ] ben nogal breed [vind zelf eerder dik, maarja ] heb een blanke huids kleur, en groen-bruine ogen, met een klein bruin pigment in beide.
Ik heb drie boer(tje)s, 1 oudere, en 2 jongere. [6, -bijna 7-, 11, en 17.] Ik woon natuurlijk bij mijn ouders, [ookal hebben zij serieuse overwegingen om mij in een internaat te plaatsen ):] enja.. Dat was het wel ;d
Ohja, en ik ben 'fan' van;
Tokio Hotel
Jonas Brothers
Arctic Monkeys
Ashley Simpson
Avril Lavigne
Blof
Boys Like Girls
Chris Brown
Coldplay
Counting Crows
JVD