• ik zal even uitleggen.

    ik ben met een story hier op q bezig, en voor het einde heb ik symptomen en leeftijd categorien nodig voor mensen die vroeger de chinese griep kregen.

    welke leeftijd categorie trof het: waren het ouderen of juist jonge mensen

    en hoe begon het werden ze gewoon ziek net als de gewone griep of was het heftiger?

    en wat hadden ze dan?

    graag reacties

    bvd underworld95


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Chineze wat? Bestaat er ook een Chineze griep? Ik vraag me af wanneer er de Turkse Marrokaanse of Nederlandse griep komt. O__o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Google is je beste vriend(krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Chupacabra schreef:
    Google is je beste vriend(krul)


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Vraag het aan je moeder! Bij mij helpt het echt altijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dr is wel een Spaanse & Mexicaanse griep ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wikipedia.
    Oh, how thy helps us in the dark ages of unknown unknowingty.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is dat niet de Spaanse griep?

    Omentherise schreef:
    Is dat niet de Spaanse griep?


    Dat dacht ik ook, want kom op Chineze griep?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jij wilt het toch weten voor je verhaal? Dan zul je toch voornamelijk zelf research moeten doen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Chineze wat? Bestaat er ook een Chineze griep? Ik vraag me af wanneer er de Turkse Marrokaanse of Nederlandse griep komt. O__o

    Ik heb geleerd tijdens biologie toen we een hele saaie film keken, dat er heel veel verschillende soorten zijn. En dus wel meer dan alleen Spaanse en Mexicaanse griep. Als je de griepprik krijgt, krijg je die voor iets van 30 soorten griep. En dan zitten ze er lang niet allemaal in.

    Ik geef toe dat het moeilijk te vinden is. Ik denk dat er ook heel weinig over geschreven is, omdat het een minder bekende variant van de griep is. Misschien een mail sturen naar iemand die er verstand van heeft?


    To live would be an awfully big adventure

    hij bestaat heb hem net gevonden ene vrouw die naar beijng ging heeft het gehad


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    bella krijgt hem namelijk in m'n verhaal daarom heb ik het nodig


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    underworld95 schreef:
    bella krijgt hem namelijk in m'n verhaal daarom heb ik het nodig


    Waarom krijgt Bella de Chineze griep? o_O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Waarom krijgt Bella de Chineze griep? o_O

    Because lame people are lame.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet niet of je SARS bedoelt (waarschijnlijk niet), maar "dé Chinese griep" is denk ik non-existent. Er is mss wel een griepvariant die meer voorkomt in China, maar het is geen officiële benaming voor een griep.


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.