• Haaii, ik ben dus echt niet goed in trailers dus ik had een vraag of iemand een trailer voor me wou maken. Als je interesse hebt wil je dan even een filmpje achter laten die je zelf hebt gemaakt, zodat ik ook weet dat je het goed kan. (:

    Someone like you - Seth Clearwater

    Een korte verslag:
    Katherina en Seth Clearwater gaan uit elkaar omdat Katherina moet verhuizen naar een andere stad. (hoeft niet genoemd te worden) Katherina keert na vier jaar terug waarna ze ontdekt dat hij verloofd is. Ze is depressed en wilt graag dat hij weer terug komt bij haar. Natuurlijk inprenten ze (ik weet niet hoe je dat precies verwoord), maar Katherina wil natuurlijk niet bekend staan als het meisje dat een verloofd stel uit elkaar haalt.

    Katherina: Nina Dobrev met krullen, het beste kan je dan Katherina Pierce nemen van TVD.
    Seth Clearwater: Booboo Stewart of course. (:

    Als je het niet snapt wil je dan een gb'tje sturen want als ik heel mijn verhaallijn begin te vertellen is het niet leuk voor mijn lezers.

    xxx

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 22:36 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wish I could, maar ben van plan eerst zelf nog eens een filmpje in elkaar te zetten om the feel te pakken te krijgen voor ik me aan projecten voor een ander waag :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Wish I could, maar ben van plan eerst zelf nog eens een filmpje in elkaar te zetten om the feel te pakken te krijgen voor ik me aan projecten voor een ander waag :]


    Oke, toch bedankt voor het reageren. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.