• Helleu,

    Ik ben een film aan het downloaden 'The Covenant' alleen dan komt er een rood kruisje naast te staan met: "Kan element niet vinden." weet iemand wat dat betekend en hoe ik dat moet oplossen? (no_chears)

    Gracías. (bloos)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 13:36 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik heb daar geen verstand van sorrie(no_chears)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Het betekend dat het het niet kan vinden en ik denk dat je een andere versie moet gaan zoeken? :s


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Geen idee, sorry Lien (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Chace Crawford! :9~
    Waarschijnlijk is het bestand dat je probeert te downloaden, niet meer mogelijk om te downloaden omdat het waarschijnlijk verwijderd of iets anders is en moet je een ander zoeken?


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Chace Crawford! :9~
    Waarschijnlijk is het bestand dat je probeert te downloaden, niet meer mogelijk om te downloaden omdat het waarschijnlijk verwijderd of iets anders is en moet je een ander zoeken?


    Thanks :').
    Ja ik zag de trailer en vond het wel een goed verhaal + de hoofdpersoon (Steven Strait) :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    daar weet ik niks van.

    Ik weet wel dat hij bij mij heel langzaam doet. Ik ben nu al 3 dagen bezig om 1 film te downloaden terwijl hij het meestel in max. 5 uur doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan moet je een andere file downloaden.


    Gradually, then suddenly..

    Avifors schreef:
    Het betekend dat het het niet kan vinden en ik denk dat je een andere versie moet gaan zoeken? :s


    To infinity and beyond •

    Avifors schreef:
    Het betekend dat het het niet kan vinden en ik denk dat je een andere versie moet gaan zoeken? :s


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    onmyown schreef:
    ik heb daar geen verstand van sorrie(no_chears)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'