• Mijn 'slechte' eigenschap is dus dat ik vaak met een pyjama de konijn uitlaat (I know, I know) , even naar een vriendin ga of een frisse neus ga halen. Eerst zeiden mijn ouders er niks van, ze dachten dat het wel zou veranderen als ik wat ouder werd. Niet dat ik nu nog zo oud ben maar dat dachten ze dus. En wat bleek, ik ga gewoon nog steeds door. En nu begin ik eraan te twijfelen of het een slechte eigenschap is, want ik vind het leuker dan met een strakke spijkerbroek te lopen. (Don't worry, ik draag wel schoenen in plaats van sloffen. Anders verslijten ze! ;o ) Doen jullie dat soms ook? Of ja wat is jou slechte eigenschap?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn slechte eigenschap is dat ik mezelf kapot maak voor anderen. Vandaag ben ik begonnen met mezelf op de eerste plaats te zetten. En het gaat nu nog redelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha ik loop zo vaak nog rond in m'n pyjama.
    Mijn slechte eigenschap is té lang opblijven :'D

    HAHHA. nouja, als ik dus iemand een keer met een pyjama zie lopen, weet ik dat jij het bent! haha! mijn slechte eigenschap is uitstellen!


    Neem risico's

    Ik laat ook wel eens het konijn uit hoor
    Mijn slechte eigenschap is dat ik super onzeker ben en op mijn nagels bijt als ik zenuwachtig ben en dat ben ik vaak


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, ik loop ook wel eens in mijn joggingbroek rond de hele dag.
    Dat zit veel lekkerder, maar dat doe ik alleen in het weekend, als er niks te doen is.

    Mijn slechte eigenschap:
    - Ik ben heel erg snel nieuwsgierig
    - Ik kan heel snel boos worden thuis
    - Ik vergeet soms best wel snel wat [qua spullen opbergen en vergeten waar ik het gelaten heb]
    - Ik kan gewoon niet vroeg slapen. [dat vind ik zelf een slechte eigenschap terwijl die ook wel leuk kan zijn. Maar daardoor heb ik maar 4/5/6 uur per dag slaap.

    Best veel dus haha, okal vallen de meeste best wel mee / hebben veel andere ook.

    Nee maar mijn slechte eigenschap is dat ik te veel Klaag :]
    En ik vergeet dingen snel.
    Ik onthoud nooit Wegen,namen en verjaardagen :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 18:33 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha oké ik vind dat best wel grappig. Mijn slechtste eigenschap is dat ik eerst zeg, en dan pas denk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn slechtste eigenschap is dat ik lui ben.

    En ik vind dat ik de laatste tijd egoïstisch begin te worden en dat háát ik!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Realized schreef:
    HAHHA. nouja, als ik dus iemand een keer met een pyjama zie lopen, weet ik dat jij het bent! haha! mijn slechte eigenschap is uitstellen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb dezelfde slechte eigenschap als Roadrunner


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Aguamenti schreef:
    Nee maar mijn slechte eigenschap is dat ik te veel Klaag :]
    En ik vergeet dingen snel.
    Ik onthoud nooit Wegen,namen en verjaardagen :Y)
    oja vergeet het afhakken op het laaste moment niet >.<

    OT:
    ik heb wel een vreetbuien ;'D (maar daarna eet ik amper :'D)
    mijn luiheid van bepaalde dingen _O_


    Shoganai i ne~

    Rango schreef:
    Haha, ik loop ook wel eens in mijn joggingbroek rond de hele dag.
    Dat zit veel lekkerder, maar dat doe ik alleen in het weekend, als er niks te doen is.

    Mijn slechte eigenschap:
    - Ik ben heel erg snel nieuwsgierig
    - Ik kan heel snel boos worden thuis
    - Ik vergeet soms best wel snel wat [qua spullen opbergen en vergeten waar ik het gelaten heb]
    - Ik kan gewoon niet vroeg slapen. [dat vind ik zelf een slechte eigenschap terwijl die ook wel leuk kan zijn. Maar daardoor heb ik maar 4/5/6 uur per dag slaap.

    Best veel dus haha, okal vallen de meeste best wel mee / hebben veel andere ook.


    Klinkt me bekend in de oren(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rango schreef:
    Haha, ik loop ook wel eens in mijn joggingbroek rond de hele dag.
    Dat zit veel lekkerder, maar dat doe ik alleen in het weekend, als er niks te doen is.

    Mijn slechte eigenschap:
    - Ik ben heel erg snel nieuwsgierig
    - Ik kan heel snel boos worden thuis
    - Ik vergeet soms best wel snel wat [qua spullen opbergen en vergeten waar ik het gelaten heb]
    - Ik kan gewoon niet vroeg slapen. [dat vind ik zelf een slechte eigenschap terwijl die ook wel leuk kan zijn. Maar daardoor heb ik maar 4/5/6 uur per dag slaap.

    Best veel dus haha, okal vallen de meeste best wel mee / hebben veel andere ook.


    Ja dat is waar, het derde komt me bekend in de oren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BeSlytherin schreef:
    (...) oja vergeet het afhakken op het laaste moment niet >.<

    OT:
    ik heb wel een vreetbuien ;'D (maar daarna eet ik amper :'D)
    mijn luiheid van bepaalde dingen _O_

    je vergeet dat je een kort Lontje heb eileen ;]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mijn beste vriendin is mij slechtse eigenschap dat ik te zwijgzaam ben. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'