• mijn kat mag andere katten niet (is wel logisch) dus de kat van de buren van de buren stond in onze voor tuin (zoo schattig die kat :3) , maar Deedee (mijn kat) heeft voor het raam een plekje (het is soort van afgeschermd maar je kat wel van dicht bij zien iets heel vaag) aldus die kat zat aan de buiten in de voor tuin en zag Deedee en Deedee zag die kat.
    eerst zat ze keihard te grommen en te blazen x'D toen ging die kat de andere kant op en Deedee wou die kat dus aanvallen , maar er zat dus glas tussen .spring ze zo met een knal tegen het raam en toen viel ze (en ze kwam maar 2cm van de grond :3) het zag er echt niet uit x'D

    hehehe dat moest ik ff posten iemand ook geniale momenten met een huisdier _O_


    Shoganai i ne~

    Ja mijn kat die slaapt heel vaak op de leuning van de bank, past ie net op. En dan gaat ie zich uitrekken en omdraaien en dan valt ie altijd van de bank :'D


    -

    Mijn kat wou ooit een vogel pakken...BAM!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Wj hebben een poes, Mien... Die gaat altijd op de vensterbank liggen en valt er dan echt iedere keer opnieuw af. Dus dan zit je zo heel relaxt tv te kijken , tot je opeens BOEM hoort :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Haha ;D Katten kunnen zo lachwekkend zijn n_n Die van ons doet ook van die vage dingen... ^^


    Caution first, always.