Daarnet maakte ik een forum over dat het lief zou zijn als je zou willen abonneren op het verhaal van een vriendin van me, omdat ze het verdient. Daarop kreeg ik reacties met onder andere: Ze schrijft dingen verkeerd, verdient ze het omdat ze goed kan schrijven?
Dat begrijp ik best maar..
Oké.
Toen ik begon met schrijven heb ik er alles aan gedaan om ook maar een paar lezers te krijgen. Ondanks dat ik vreselijk slecht was, en dat wist ik, was ik trots op mijn werk. Maar ik wilde groeien, tips krijgen, mezelf verbeteren.
En daarom vraga ik jullie om hooguit even te lezen en wat tips te geven. Jullie vinden het allemaal fijn om te horen te krijgen dat je goed kan schrijven, of dat je ene leuk verhaal hebt. Maar als mensen al niet gaan lezen omdat je iets verkeerds heb geschreven, dan zul je er ook nooit van leren. Niemand is gelijk geweldig in iets als ze ermee beginnen, we moeten allemaal oefenen en er in groeien. Zonder jullie, had ik niet eens het zelfvertrouwen gehad om mijn stories online te zetten. En ik wil gewoon dat ze wat erkenning krijgt voor wat ze doet, net zoals alle andere hier.
Forever.