• Daarnet maakte ik een forum over dat het lief zou zijn als je zou willen abonneren op het verhaal van een vriendin van me, omdat ze het verdient. Daarop kreeg ik reacties met onder andere: Ze schrijft dingen verkeerd, verdient ze het omdat ze goed kan schrijven?
    Dat begrijp ik best maar..

    Oké.
    Toen ik begon met schrijven heb ik er alles aan gedaan om ook maar een paar lezers te krijgen. Ondanks dat ik vreselijk slecht was, en dat wist ik, was ik trots op mijn werk. Maar ik wilde groeien, tips krijgen, mezelf verbeteren.

    En daarom vraga ik jullie om hooguit even te lezen en wat tips te geven. Jullie vinden het allemaal fijn om te horen te krijgen dat je goed kan schrijven, of dat je ene leuk verhaal hebt. Maar als mensen al niet gaan lezen omdat je iets verkeerds heb geschreven, dan zul je er ook nooit van leren. Niemand is gelijk geweldig in iets als ze ermee beginnen, we moeten allemaal oefenen en er in groeien. Zonder jullie, had ik niet eens het zelfvertrouwen gehad om mijn stories online te zetten. En ik wil gewoon dat ze wat erkenning krijgt voor wat ze doet, net zoals alle andere hier.


    Forever.

    Agree! Ik ben met huiswerk bezig, en daarom heb ik nu even geen tijd. Ik doe 't later wel. Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar ze zijn ook niet verplicht om dat te doen. Ieder zijn eigen wil. (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 18:33 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Je hebt gelijk. Ik vond die reacties ook weer zo typisch. Zo lekker arrogant. Ik zal even kijken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik bedoelde het niet slecht hoor, maar ik begrijp je standpunt volledig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja dat is ook zo.
    Maar als mensen gewoon niet geïnteresseerd zijn dan heb je gewoon pech en zul je verder moeten schrijven.
    Het gaat tenslotte ook om jezelf, jij schrijft en jij hebt er plezier in.
    Reacties, abo's en kudo's zijn eigenlijk alleen maar een extraatje.

    Ik snap je punt wel, maar je verwacht toch niet dat alle mensen van Q. dat verhaal gaan willen lezen? Ik bedoel, je had er mss bij kunnen zetten waar het precies over ging, dan zou het al gemakkelijker zijn om het verhaal een kans te geven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zal even een kijkje nemen naar die story. En als het onderwerp mij interresseert zal ik waarschijnlijk wel verder lezen ;)
    And I'm with you! van wat je vind!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Claw schreef:
    Agree! Ik ben met huiswerk bezig, en daarom heb ik nu even geen tijd. Ik doe 't later wel. Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar ze zijn ook niet verplicht om dat te doen. Ieder zijn eigen wil. (:


    Absoluut, en het hoeft zeker niet dat gelijk iedereen het leest. Maar het zou wel gewoon fijn zijn dat ze een kans krijgt, en niet gelijk wordt afgezeikt omdat ze iets verkeerds schrijft.


    Forever.

    Pyro schreef:
    Ik bedoelde het niet slecht hoor, maar ik begrijp je standpunt volledig.

    Dat begrijp ik, en ik ben ook niet boos ofzo. Maar ik moest het toch eventjes kwijt!


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik, en ik ben ook niet boos ofzo. Maar ik moest het toch eventjes kwijt!


    Ja ik snap het,maar ik bedoelde dat het gewoon moeilijk is om te weten of je het goed vind als er amper iets geschreven is. Het kan best en goede story zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Abo;)
    Ben benieuwd welke richting het verhaal gaat!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen voor ik ging reageren, maar als die me al niet aanspreken qua schrijfstijl heb ik toch alle recht om niet verder te willen lezen?
    Ze kan alle tips van de wereld krijgen, maar of iemand een fijne schrijfstijl heeft of niet kun je dus typisch niet veel aan veranderen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen voor ik ging reageren, maar als die me al niet aanspreken qua schrijfstijl heb ik toch alle recht om niet verder te willen lezen?
    Ze kan alle tips van de wereld krijgen, maar of iemand een fijne schrijfstijl heeft of niet kun je dus typisch niet veel aan veranderen.

    Daar ben ik het mee eens. Behalve dat je niet van schrijfstijl kan veranderen, dat kan wél. En ik weet zeker dat ze daar der best om gaat doen (: -Maar hé, zonder kritiek kom je nergens, haha!


    Forever.