• Vandaag was het de laatste schooldag voor mij in het basis onderwijs.
    Lijkt op zich wel leuk maar dat was het dus totaal niet. We begonnen gewoon met chips en zo te eten. Na een anderhalf uur krijgen we te horen dat er een lerares is gestorven die kanker had. Ze gaf wel geen les meer een jaar en half maar ik ken ze toch goed ook al heb ik er niet bij gezeten. Het ander 6de heeft wel bij haar gezeten en die hebben het natuurlijk heel moeilijk.

    En hoe was jullie schooldag vandaag?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is inderdaad heel erg stom om op je laatste dag te horen. ;o Sterkte! <3

    Ik had vandaag geen school, ik moest gewoon mijn rapport gaan halen, en ik ben er wel blij mee. (krul)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 14:10 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    wow wat erg

    onze schooldag bestond uit kauwgom van de banken schrappen en een ijsje getrakteerd door onze titularis (magnum, want we zitten in Latijnse) eten

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 14:11 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Eten jullie smorgensvroeg al chips?o.o
    'k moest vandaag niet naar school =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aawh, dat is echt supersupersuper zielig.. en da't ook nog eens op je allerlaatste dag.. vreselijk zeg..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had trouwens ook écht een rotdag. Ik moest om 8:20 alleen op school zijn, voor zover ik wist niemand anders die ik kende, ik had dat proefwerk af om kwart over 9. Kon ik gaan wachten tot half 1 tot ik mn cijfers op kon halen.. Helemaal in mn eentje, 4 uur lang.. en toen stond ik in 15 minuten weer buiten. Maar ik weet het nu zeker. Ik heb niet lager dan een 7 op mn rapport! ;D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 15:02 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tuala schreef:
    Dat is inderdaad heel erg stom om op je laatste dag te horen. ;o Sterkte! <3

    Ik had vandaag geen school, ik moest gewoon mijn rapport gaan halen, en ik ben er wel blij mee. (krul)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dat is niet leuk om te horen op zo'n dag :(

    Ik ben al vrij :P Morgen alleen rapport ophalen en dan zit het er alweer op. Volgend jaar eindexamen jaar :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    awtch ;s

    Ik moest om half negen een pw maken, was om tien over negen klaar, mocht gaan om tien uur. Dat was best wel doelloos.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."