Gisteren, had ik ruzie met een vriend. Hij wilde me niet meer spreken. Hij heeft nogal shit (zeg niet wat) en heeft het daar moeilijk mee. Naja zie: It hurts
Vandaag hebben we het goed gemaakt... en, kwam hij met iets. Ik denk, dat hij me leuk vind. Hij bekende een beetje. En toen ging hij in "geheimtaal" verder na het over een paar andere onderwerpen gehad te hebben. Dus: ihwfhewoicvnbweolvbw
Daar stonden dan bepaalde woorden tussen, die ik moest ontcijferen. Het was op msn, en hij is meteen weggegaan nadat hij een aantal noifnbpwencvp had getypt. Ik heb het ontcijfert... en het is niet helemaal duidelijk, dit kwam eruit:
Of je henk yes hug ugg er op je say <3 I love you wil jou wil je echt niet eerder
Tussen al die rare dingen dan. Ik heb gewoon alle engelse en nederlandse bestaande woorden eruit gehaalt. En goed gekeken. Dus, volgens mij is het een liefdes verklaring Beetje gekke manier maar owkee.
Punt is, dat ik niet weet wat ik moet. Ja, ik vind hem ook leuk...
Maar, in onze ruzie, heeft hij me wel heel erg gekwetst. Dus.. ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik vind hem wel hartstikke leuk... Maar, straks gaat het weer mis.. omdat het niet goed met hem gaat.
[ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 1:07 ]
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.