• Mijn ergste nachtmerrie is gisteravond compleet geworden, de nachtmerrie die nu al een hele tijd duurt. Hij begon al meer dan een jaar geleden maar toen had ik het nog niet echt door. Nu is het allemaal compleet en ik kom er niet meer uit.
    Ik wil godverdomme mijn sprookje terug. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Mijn nachtmerrie begint zometenf
    Sportdag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *zucht* Ik had pas door dat ik in een sprookje leefde toen hij voorbij was D:

    *geeft cyberhug*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je krijgt je sprookje wel terug. of beter gezegt, je zult een nieuw sprookje krijgen. het heeft alleen even tijd nodig. als eerst om over deze nachtmerrie heen te komen, daarna zien we wel. maar het zal je lukken, want ik ga je hier niet zo laten zitten. samen komen we er wel (K)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    -Cyberhug- Iris is bij je.

    Het komt wel goed, schatje.
    Als je erover wilt praten is Iris er altijd voor je hoor


    Firm believer of all that is magic

    Misschien krijg je binnenkort wel je sprookje. ):


    Everything is worse without music.

    Ik sta achter je
    *knuffel* (flower)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Lieverd, dat wat was kan helaas niet terug komen. Maar er zal iemand zijn die je een nieuw sprookje geeft, eentje die waarschijnlijk nog mooier zal zijn. Geef de hoop niet op lieverd, dat zou zonde zijn. Ik ben er voor je, altijd (H)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn nachtmerrieweek begint vandaag. Heb deze hele week nog alleen maar proefwerken, en verslagen inleveren en maken. En maandag sportdag.. :|
    Sterkte!


    Turn it up! *

    Wat is er gebeurd, Nicksel? PB kan if you want, als 't iets is wat je niet zo maar op het forum neerpleurt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Medieval schreef:
    *zucht* Ik had pas door dat ik in een sprookje leefde toen hij voorbij was D:

    *geeft cyberhug*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sleutelbloem schreef:
    Mijn nachtmerrie begint zometenf
    Sportdag


    bij ons ging die niet door(yeah)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Het komt helemaal goed lieverd. Ik sta achter je! We komen er uit en uiteindelijk zal het alleen maar beter worden, let maar op ;) <3


    Life is hard and then we die

    ik weet niet wat er is, maar het komt vast wel goed ! (ll)

    mijn nachtmerrie is morgen : sportdag. (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    Sleutelbloem schreef:
    Mijn nachtmerrie begint zometenf
    Sportdag

    dat heb ik morgen. ):


    Life is a beautiful struggle

    Mijn nachtmerrie is pas geweest. Dinsdag.


    Food.