• Ik verveel me echt heel erg en wil echt heel graag een leuke story lezen. Ik heb op het moment alleen behoefte aan Harry Potter, sorry chickita's. Maar kom niet meteen aanzetten met je eigen verhaal, want ik heb echt wel wat eisen.
    Ik heb geen zin in een epiclovestory of een verhaal over de dochter van Tom Riddle; no offence. Ik heb echt zin in een verhaal dat over Harry, Ron of Fred/George gaat. Dus als je die hebt, kom maar op. Ik wil ook niet teveel hoofdstukken, ik hou niet zo van bijlezen.

    Dankjewel voor het helpen van mijn verveling. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is best vreemd dat er nu niet word gereageerd ofzo, terwijl er zo veel reclame word gemaakt voor HP stories enzo o.O


    Alis volat propriis.

    Als mensen Corey zouden zien als hoe hij vroeger was, zouden ze het niet kunnen vergelijken met de Corey van nu. Hij was blij met waar hij was, Texas. Het dorp was niet groot maar iedereen kende elkaar, en als je een winkel in liep, wisten ze al vrijwel meteen waarvoor je kwam. Corey had daar een hechte vriendengroep, kortom hij had een fijn, rustig leven.

    Het kwam dan ook als een klap aan wanneer zijn ouders gingen scheiden. Zijn moeder bleef in Texas, met zijn vader vertrok hij naar een of andere gehucht. Het was alsof de lucht er alleen al deprimerend was, Corey werd steeds stiller, killer en agressiever tegenover zijn nieuwe medeleerlingen, die overigens niet echt gastvrij zijn. Hij wordt erg op zichzelf, schenkt weinig aandacht aan zijn vader, hij verwijdt dit alles aan zijn vader.

    Maanden kruipen voorbij, steeds weer dezelfde donkere dagen, die allemaal op elkaar lijken. Als er een nieuw meisje in de klas komt, licht er heel even wat op. Ze zag er anders uit dan alle anderen hier, en werd net zo ondergewaardeerd door de rest. Zij wordt de enige met wie hij praat, en dan komen ze ook achter de verdwijningen die steeds vaker plaatsvinden.


    Lezen? stuur me een mail, dan geef ik de link :]




    Coming soon (A) 2-7-11



    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    Je eigen al eens gelezen? Zo niet, snel doen, ze zijn awesome! Haha,
    lees die van Gale even, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb (en ken) er maar eentje die echt aan al je eisen voldoet; They kept saying he was gone. Een 4-shot over George, dus je hoeft in ieder geval niet veel bij the lezen. En het is zeker ook geen standaard liefdesverhaal ofzo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    muhahahahahaha, dit is míjn gebied :Y)
    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world is een Ron lovestory en voldoet perfect aan je eisen, hij is alleen al best lang :X
    The life of a Weasley gaat niet direct over één van de mensen die je opnoemde, maar over hun kleinkinderen^^
    de hoofdrol is aan de kleindochter van Ron Wemel, Hedwig Wemel, dus de hele Potter/Wemel-tak zit er wel in (A)
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood